Powered By Blogger

fredag 19 augusti 2011

I´m alive

Det är bara det att vardagen hunnit ikapp även mig :) Känns bra!

Slänger in en bild på gårdagen stass och som även kommer bli dagens med lite tillbehör!

Avalon tunic och helt underbara manchesterjeans från Maison Scotch. I en slags rostrosa färg.
Fina detaljer på som jag kan visa en annan gång.


Nu ska jag slänga mig i väg igen! ( Det verkar som sista antibiotika kuren har hjälpt! Håll tummarna, snälla! )

Vi ses senare idag om ni vill!

Ha en underbar fredag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna stenhårt! Hoppas du får en bra dag. Kram snygging!

    SvaraRadera
  2. Tummarna kläms åt hårt här med! Ha en fin dag och helg. Kram! Ps - byxorna ser fina ut, du måste visa mer en gång.

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du mår bättre! Hoppas det håller i sig nu så du blir riktig frisk.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack allihop! Nu håller jag mig säkert frisk :) Kramar
    Tigern - Ska visa mer av byxorna! De är kanonsköna och snygga tycker jag :) Kram

    SvaraRadera