Powered By Blogger

onsdag 24 augusti 2011

Dagens springvänliga stass!

Igår rusade fram i ett vansinnigt tempo! Ny kurs, massa meck med Tradera ( kul att det rullar på bra där) och sedan var dagen och kvällen slut! Så kan det vara i bland.

Idag är det tvätt cch växel/gas träningsdag! Tvätten är snart avklarad så jag ska strax bege mig ut med min nya kompis (den blå moppen).

Och eftersom det inte funkade att kicka igång den förra gången räknar jag med att jag får springa igång den idag med.... och om jag är lika usel på kopplingen i dag så lär jag få springa en hel del!
 Därav detta val av klädsel:

Quip-tip tunic och lite baggy jeans från Ra-re.


Lär väl tillkomma någon form av jacka också för nu regnar det. BRA! Då är det inte så många ute som ser mig :))

Jag har lite annonser ute på tradera så kika gärna in och kolla HÄR.
Jag kommer lägga in lite mer efterhand!

Ha en fin dag!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Hej fina du!
    Jag klickar på din länk men kommer inte till dina auktioner....du vet, nyfiken som jag är ;-D
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Molly-holic - Tack för att du sa till! Jag hade gjort fel! Men nu ska det funka hoppas jag :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Kan inte se dina annonser =(

    Kram! Sanna

    SvaraRadera
  4. Naimez - Vad konstigt! Nu funkar det när jag trycker på länken. Kan du eller någon annan försöka igen! Vill ju att ni ska se!! tina-mari är jag på Tradera :) Kram

    SvaraRadera