Powered By Blogger

tisdag 9 augusti 2011

Försov mig och gårdagens paket!

Sov som en stock i morse och missade Campadres kampanj vilket inte gjorde så mycket upptäckte jag eftersom det var samma som förra gången. Hade de fyllt på med nya storlekar nu eller var det sånt som blev över förra gången tro?

Igår fick jag paket blixtsnabbt levererat från den Holländska webbutiken EB & VLOED.

Dareme dress i military till BRA rea :)

Här provad med Shimmer dress.
Enda nackdelen med denna vackra dress är att man inte kan äta utan att fladdret från ärmarna ramlar ner på tallriken. Fick knyta ihop ärmarna sist jag hade på mig den på en middag. Kanske bara är meningen att man ska glida omkring med en drink i handen när man bär denna ;)


Och här tillsammans med Imprime dress
.

Älskar Dareme dress och har använt min grå mycket så den här satt fint :)

Lite knäppt var dock att jag hade silk sleevless i huvudet när jag beställde och den har jag ju sålt!
Jaja så kan det gå när inte haspen är på :))

Hoppas ni får en fin dag!

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Så fin du är..
    Visst känns det knäppt att man börjar sakna saker man sålt? Jag saknar min fonda i pink....

    Ha en fin dag vännen!

    SvaraRadera
  2. Lingon - Ja ibland är man för snabb! Nu ångrar jag dessutom att jag lät Fondan i military på Freeport hänga kvar! Men det lär nog dyka upp något annat fint :) Det brukar det göra :) Hoppas du mår lite bättre i magen nu! Kramar

    SvaraRadera