Powered By Blogger

torsdag 11 augusti 2011

Mera Mollymedicin och goseGrizzly

Här kommer min andra Molly som jag köpte och som jag var lite osäker på men som är så underbar att ha på sig att tvivlen får ge vika...  Imprime dress i powder! Varför den heter powder vet jag inte för den är mest lila-blå-turkos och såå skööön!



Här ser man mitt lavahalsband också! Köpte en ring med.


Grizzly brukar ofta komma till mig och gosa när jag ligger i sängen med datorn :) Jag har inte fångat det på bild förut med idag gjorde jag det!

  
Han har fått så fin "krage".



Här ligger han och gosar och busar med mitt halsband.


 Grissly är en riktig liten goskatt :)

Just nu är det julafton hela tiden :) ( förutom att jag är sjuk) För idag fick jag paker iiiiigeeen!!
Blixtsnabbt levererat av fina Odd-Molly holic :)

Vad det är visar jag senare!

Ha det så gott!

Kramar!





9 kommentarer:

  1. Ja men.. Imprime dress är något av det skönaste man kan ha på sig!! ÄLSKAR min i blått!! (den andra mer blåa..) De där rutorna är så söta på den du har på dig! Behåll tycker ju jag då..
    förstår det blir en känslosam tur ut till Vinga för er..skönt ni har varandra.
    Grizzly verkar helmysig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Annelie - Ja den är så mjuk och go :) Det var rutorna som störde mig i början men den är för skön för att jag inte ska behålla den och jag gillar färgerna! Grizzly är en riktig goding! Idag har han hållit mig sällskap i sjuksängen nästan hela dan :) Ja det blir känslosamt! har inte varit där sedan det begav sig. Men det ska faktiskt bli mysigt också. Kram

    SvaraRadera
  3. Å vilken snygging han är! Jag vill oxå ha en Imprime men velar mellan indigo, alm black och military. Dessutom måste jag testa en 2 oxå - 1 funkar inte över tvillingarna som hotar att hoppa ut:(
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rosen - Ja han är fin :) Jag var sugen på den blå men passade inte i den :/ Almost black är snygg med och den gröna..haha de är snygga allihop :D Lycka till med dill val! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken söt kattnäsa:)
    Imprimen är ljuvlig! Så fin i powder. Kram

    SvaraRadera
  6. Snygg medicin:) Din katt är en riktig snygging han med. Det är så himla mysigt med gosiga katter.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härliga klänningen och hoppas att du blir frisk nu..:-D
    Visst är den lika skön som en pyjamas?
    Förlåt att jag varit lite dålig på att kommentera, dagen har ju flugit sin kos.

    Kramar och gonatt!
    <3

    SvaraRadera
  8. Skönt du har hittat en medicin som funkar :-) De är jättefina de där imprime dressarna. För att inte prata om kissen, vilken gosing :-)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Linda - Ja man vill pussa på den, men det vill inte han :)) Imprimen är så härlig! Kram

    Hilde - Tack :) Ja Grizzly är en riktig kelkatt :) de andra kelar gärna också men lägger sig inte och gosar in sig som han. Kram

    Lingon - Japp! Har skjutit på Vingaturen till i morgon det är varmare då (säger SMHI) och jag är förhoppningsvis bättre då :) Pyjamas var rätta ordet för det är vad den var för mig i går :) Klart att du inte kan kommentera när du har fullt upp med Cheesecakesbak och gäster! Hoppas ni hade det kul! Kram

    Tigern - Ja dubbel dos av allt :) Både fina och prisvärda! Grizzly är The king of mys :) Kram

    SvaraRadera