Powered By Blogger

tisdag 30 augusti 2011

Suitheart dress Till salu!

SÅLD!!!

Det låg även en jeansklänning i paketet från Lisen men den var inget misstag utan den har jag väntat ivrigt på!

Men den var för liten :( stl 2 är det  och jag behöver stl 3 :((
Är det någon som vill köpa den så säg till! Imorgon skickar jag tillbaka den om ingen är intresserad.

Men kollar här först!
I svensk butik kostar den 2199:- och den är superfin! Tänker inte ge mig förrän jag får tag i en!

Jag säljer den för 1800:- inkl. REK frakt.

Maila och/eller skriv en kommentar!
 marieskoog65@gmail.com



Ha det gott så länge!
Kramar

7 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att den inte passar. Hoppas någon slår till för den är jättefin.
    kram

    SvaraRadera
  2. Hilde - Ja den är verkligen superfin! Mycket finare irl! Men jag har fått tag i en 3:a hos CD de hade alla storlekar?! Kram

    SvaraRadera
  3. Alla får fel storlek av den där :-) Tur du fick tag på en annan! Jag vågar inte köpa nån ny innan jag får provat.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Den är sååå fin och hade jag bara haft de pengarna just nu så hade jag slått till. Men får hoppas det finns fler längre fram. :)

    Härligt att du fått tag på en ny.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tigern - Otur att du fick en felmärkt från början! Förstår att du inte vågar chansa! Lycka till! Kramar

    Tina - CD hade fått in och min finns kvar till i morgon till billigare pris :) Men de kanske dyker upp i de fysiska affärerna också! Kram

    SvaraRadera
  6. Den är ur-fin! Hoppas du hittar en:) Kram

    SvaraRadera
  7. Linda - Visst är den :) och jag ha hittat en trea på CD :)) Hoppas lagersaldot stämmer! Kram

    SvaraRadera