Powered By Blogger

måndag 15 augusti 2011

TILL SALU!!!

Nu är det dag för en riktig höstrensing! Och nu åker det som inte används även om jag tycker det är fint! Blir nog flera till salu inlägg men här kommer det första:

Kappa från Living Tenfold stl 2 Med brunt lurv inuti och skärp. Fint skick!
1000:- SÅLD!


 Pleated denim skirt stl 2. Fint skick! SÅLD!
1500:-

Bikette jeansjacka med den vackra fjärilen stl. 2 ( liten i storlek) Fint skick!
1500:- SÅLD!

 Fina 327 från Soverign kollektionen stl 2 i fint skick!
800:-

Nymph Nosleeve i dark powder ( lila i vecken) stl. 2 Fint skick!
800:-
Endast provad! SÅLD!

RAF - linnet stl. 2 i vintage powder. Fint skick! SÅLD!
500:-

Gosig kofta ( kommer ej ihåg namnet) stl. 2 Fint skick!
700:-
Endast provad!

Earhart cardigan stl. 2 fint skick!
500:-
Endast provad!

Superfin sidenjacka i plommonlila med vackra broderier stl 1 (ganska rymlig) Fint skick!
1000:-
Endast provad!
         Denna kommer tyvärr inte till sin rätt på bilderna! Vid intresse kan jag mejla fler bilder!                
Baksida SÅLD!
                

Framsida

Magnolia strapdress, svart-lila stl.2 Fint skick!
600:-SÅLD!

Sidenunderklänning stl 2 SÅLD!
400:-

Siden underkjol stl 2. Fint skick
300:-

Sidenshorts stl 2 dark powder. Fint skick!
300:- SÅLD!

Sidenlinne stl. 2, dark powder. Fint skick! SÅLD!
400:-
PAKETPRIS! shortsen + linnet = 550:-


Sidenklänning i vackra färgen lite indigo stl. 2. Fint skick!
600:-
Endast provad!


Vacker otroligt figursmickrande klänning i siden  stl. 2. Fint skick!
800:-

Alla kläder är i fint skick vissa bara provade eller använda någon enstaka gång. Några plagg har jag köpt på tradera men de är också i fint skick!
Är du intresserad så skriv en kommentar och maila mig på marieskoog65@gmail.com.
En del plagg är lite skrynkliga pga att de legat i lådan eller hängt trångt i garderoben..
VANLIG FRAKT INGÅR I PRISET!
Andra plagg som kommer läggas ut är förra årets dunjacka med huva med päls i grey. Stl. 3 ( liten i storlek) Sexton strap dress stl. 2 i svart, Mesh cardigan i lilavinröd stl. 1. SÅLD!
Funderar också på att sälja min svarta Odd Molly skinnjacka med fransarna! Supermjuk i skinnet. Stl. 2. SÅLD!

Hoppas ni får en bra  måndag!

Kramar!

6 kommentarer:

  1. ojojoj vad många finingar! Men jag håller mig, lite fel storlek och så ska jag ju inte ha mera just nu...

    Kram och lycka till med försäljningen!

    SvaraRadera
  2. Forbid me not - Ja nu bågnar min garderob så jag måste gallra :) Kram o tack!

    SvaraRadera
  3. Finingar. Vad duktig du är som rensar, vi kan ju inte bara handla nytt eller hur? Säger jag till mig själv.

    Kramar och hoppas du har en skön dag!

    SvaraRadera
  4. Lingon - Ahh jag har hittat något!! Och det måste ju finansieras :)) Hoppas din dag är skön med! Kramar

    SvaraRadera
  5. Skit att kappan är för liten för mig!!!! Den är så fin! Kram

    SvaraRadera
  6. Men vilken otur att jag är så ynkligt liten!! Vilka finingar du säljer :-)

    Kram!

    PS - hoppas vi ses i Göteborg 1. oktober!

    SvaraRadera