Powered By Blogger

tisdag 16 augusti 2011

Kärlek vid första ögonkastet och en påminnelse!

 En liten förglutt!



Här kommer historien :)

Jag kommer in på Minzo precis när tjejerna är i full färd med att packa upp höstens godingar. En av tjejerna har precis fått upp denna goding och jag utbrister " A men jag har ju redan en poncho!" För jag förstod att jag inte skulle gå därifrån utan den.
När jag fått på mig den förstod jag också att den lilla trista omständigheten faktiskt inte var ett problem! För den jag hade var ju en VINTERponcho, detta var ju en HÖST och VÅRponcho! Det kan ju vem som helst se ;) Dessutom är det ju inte samma färg eller stil på dem så saken var biff!

Hade tom på mig den när jag gick ut ur affären :))

Bortse gärna ifrån att jag har myskläder under :) Odd Molly förvisso men ändå :)



Luvan 


Tofsar överallt och mjuk som bara den! Ahhh I´m in Love!

Senare idag kommer stooort säljinlägg till. Det som inte blir sålt här på bloggen åker ut på Tradera i slutet av veckan! Det finns fortfarande flera fina plagg kvar från mitt förra sälj inlägg HÄR!
  
Bla kommer Wunder lace underdress, ett par riktigt fina bomulltunikor Ka-ching pocket dress i dark berry, fina klänningar mm.
Tyvärr är jag extremt dålig på att komma i håg vad de heter och de flesta tags försvann vid flytten, lade dem på ett väldigt bra ställe så nu hittar jag dem inte :/ Så bilderna får tala istället :) (lite senare).

Idag skiner solen! Så jag ska ut och njuta av den!


Ha en fin dag!


Kramar!
  

8 kommentarer:

  1. Hahaha sötnos - du är som jag :) Klart du måste ha den på när du gick ut från butiken!!!!
    Kram från hon som nästan hade sina nya Primeboots när jag sov ;)

    SvaraRadera
  2. Rosen - Haha :D Ja Ibland blir man så barnsligt glad :)) Kram

    Lingon - Jaa jag är kär!! Haha i en Poncho :)) Kram

    ... Och hrmmm jag var där i dag igen :-o

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅH, så fin du var i den! Såg den också hos vackra Annette (med bloggen Inspire me today...) och tyckte den var verkligen vacker! Men inte min stil....annars hade jag haft svårt att låta bli den.
    Grattis till ett ypperligt fint köp!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Molly-holic - Tack! Ja jag föll som en fura :) Så det kan gå! Den hade jag inte alls kollat in innan :) Kram

    SvaraRadera
  5. Den är ju underbar! Säkert HELT och hållet olik din andra poncho :-) Hur är den i storlek? Blir den för lång och vid till mig som pendlar mellan 0 och 1 (157 cm kort)?

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Tigern - Jag är 166cm lång och ponchon är inte så där jättelång! Min andra är längre :) Så jag tror att den skulle vara jättefin på dig :) Kram

    SvaraRadera
  7. Å nej!! Hade hoppas på att den nog var för lång... Men då får jag väl ta en runda i stockholm till helgen och leta lite :-)

    Kram kram

    SvaraRadera