Powered By Blogger

torsdag 11 augusti 2011

Balkongen just nu

Jag har ägnat morgonen åt att pyssla på min balkong :) Det doftar höst och det känns faktiskt bra!

En sommardag till har har beställt och det är imorgon! För då ska jag åka ut till Vinga. Den ö som ligger längst ut i Gbgs skärgård. Framför den är det bara haaav. Det tar ett par timmar att åka ut, en jättevacker båttur.

Den främsta anledningen att vi åker dit nu är för att min man är "sjösatt" där ute. Och eftersom min dotter ska flytta till London     ( beroende på hur det utvecklar sig med kravallerna ) vill vi åka dit tillsammans, sonen också.

Har är balkongen just nu:


Fjärilsblomman har fått en ny plats där inte katterna når den :)


Rökhörnan ( dotter röker )



Nytillskotten; Klematis,  Hibiskus och Kaprifol. Loui inspekterar om de går att äta..



Blombänken; En annan fjärilsblomma, Timjan, Rosmarin, Rudbeckia och Pelargon. Inte så mycket örter just nu.



Maja och nån lila blomma.


Här ser man mitt olivträd också! Det är någon slags klocka på bordet. Man kan skymta den lila grillen också :)



Ja här är det katterna som dansar på bordet!



Jag hoppade över mc-lektionen idag. Börjar få lite kalla fötter så jag ska tillåta mig att vara lite feg över helgen och då har förhoppningsvis antibiotika kuren gett resultat hoppas jag. 
Blir lite mesig och kurig när jag är sjuk..

När lägenheten är tömd på sovande ungdomar ska jag fota min nykomling som jag är väldigt förtjust i och ändå lite osäker på... Är det min stl eller var det en feberflärp, Hmm det är frågan..
Ni får se den lite senare om ni vill!

Hoppas ni får en bra dag!

Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar