Powered By Blogger

fredag 12 augusti 2011

Odd Molly sommar 2012

Tittade på visningen nu på morgonkvisten och det får gärna bli sommar 2012 NU!
 Här kommer några av mina favoriter:

Mmmm.. undrar om skärpet ingår?


 Mera mmmmm..


Denna kommer inte fungera i verkligheten på mig men snyggt var det!

Både klänningen och koftan var fina.

Jackan/koftan var finfin.

 Åhh denna! Men den är väl i mocca = svindyr! Men drömma kan man :)

Uppdatering! Skinnjacka är det står det på Deep flings hemsida!


Så tillbaka till verkligheten och hösten som inte har kommit än :)

Ha en fin dag allihop!

Kramar!

5 kommentarer:

  1. Tyckte också det var mycket fint - men oj vad tidigt det känns att börja snegla åt nästa sommar! Får använda upp den här säsongens kläder först... Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tigern - ja visst gör det! Tänkte ta mig ut och titta lite efter höstens plagg och som du säger använda det fina man har :) Vinga får vänta till i morgon, ska vara lite varmare då. Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara plagg, men jag säjer precis som dej... i verkligheten blir dessa INTE snygga haha
    (iallfall inte på Johanssonskans spolformade kropp)

    SvaraRadera
  4. Vi har ganska lika favoriter ser jag. Oj vad mycket fint, även om allt inte skulle funka på mig så är det kul att se.
    Nu äntligen har jag blivit färdig att maila dig.
    Massa Kram!

    SvaraRadera
  5. Johanssonskan - Jättemycket fint! Funkar inte på en bucklig kropp heller :)) Kram

    Josanne - Ja :) Så mycket fint Ahh!! Tack för mailet! Har läst :) Massa kramar tillbaka!

    SvaraRadera