Powered By Blogger

onsdag 24 augusti 2011

Mera moppesnack, rätt size i huset och en hemninjad goding :)

Japp! Nu har jag retat upp ALLA i Slottskogen när jag farit fram med en moppe som låter MYCKET! Hua vad jag skämdes men jag fick ju låtsas att jag inte gjorde det. Vaddå?? Vad glor ni på?? Har ni inte sett en moppe förut med en 47-åring på va?? PINSAMT! En manlig cyklist till och med ropade något ( elakt tror jag, hörde inte pga oljudet ) till mig, han såg ARG ut! Får hitta ett annat ställe att övningsköra på!
Nu ligger jag under mitt goa täcke och värmer mig för jag är iskall!

Och jag har på mig en ljuvlig mjuk lila Velourette som brevbäraren kom och lämnade precis innan moppeturen :)

2:an är bytt till en 3:a och den känns mycket bättre.


Den vackra ryggen.

Häromdagen slängde jag iväg ett bud på den klänning jag suktat efter länge men inte fått till det med. Men, den här gången lade jag ett bud i (bokstavligt talat) sista sekunden och den blev min till ett bra pris :)

Berry dress i powder! Jag ligger mittemellan 1 och 2 i denna men valde 2:an, det blir för stramt över axlarna annars och en sådan här klänning ska ju vara skön att bära.


En sak undrar jag bara; Det är mollydollar runt ena ärmen men jag har för mig att det ska vara det framme vid bysten också? Eller har jag fått det om bakfoten?
Någon som vet?

Jo, länken till mina Traderaautioner strulade i mitt förra inlägg! Försöker igen HÄR.

Ha en fin dag!

Kramar!

10 kommentarer:

  1. Hihi, jag tycker att du är jätteduktig som kämpar med moppen...det är ju ett projekt minsann?
    Jag sitter här i samma velourette fast den röda och flinar lite..jag har ju en Berry likadan som du kunde ha köpt av mig. :-D Men det visst ingen av oss så jag lämnar det genast..hihi.
    Jag tror inte det är dollar framtill på berryn men på kusinen fields of lace är det, lite förvirrande det där.
    Ha nu en skön kväll och hoppas att du har värmt upp dig.
    Stora kramen! ♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Härligt! Längesedan jag körde moppe =) Vad fin klänningen är!!! Älskar lila men dessa har inte nappat på mig....något med spetsen tror jag....får spana in dem =)

    Kran! /Sanna

    SvaraRadera
  3. Hehe - har du retet upp halva Götet nu ;) Velouren är jag svårt sugen på efter provningen i Nora! Fiiin.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att få folk att stirra lite:) Berryn har jag ingen koll på men Lingon vet vad hon pratar om. Velouretten är jättesnygg på dig, jag ska prova på träffen tror jag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lingon - Ja det är ett projekt mins sagt :) Ahh visste inte att du hade en Berry till salu! Mitt Tradera klick var verkligen ett impulsklick som gick vägen :)) Velouretten är så skön men har töjt sig en del märker jag redan så jag borde kansle behållt 2:an :/ Jaja Jag slänger den i tumlaren s blir det det nog bra! Tack för mollydollarinfon! Kramar o fin kväll till dig med <3

    Naimiez - Ja herregud vad har jag gett mig in på :) Gala minnen från när jag var tretton dyker upp :)) Velouretten är så underbar! Kan rekommendera den! Kramar

    Rosen - Hahaha Det är bara förnamnet!! Att en moppe kan framkalla så mycket aggressioner :)))
    Nu vill jag ha en svart också :) Fast i stl 2. Kramar

    HILde - ja ibland får man bjuda på sig själv :)) Idag slapp jag springa igång den i alla fall :) Å ska du på träffen! Då är det någon jag "känner"! Har inte koll på vilka som kommer. Hoppas jag håller mig frisk så jag kan vara med! Ska bli så kul! Kramar

    SvaraRadera
  6. Här kommer stora rättningen!

    Lingon - Minst och så ska det vara! Att jag alltid ska ha så bråttom :)

    Naimiez - Gamla var det ja..

    SvaraRadera
  7. Hur orkar dom reta sig på dig och din moppe! Har svårt att se dig som nån moppehuligan som kör som en galning;) Kör på du och skit i folk! Fin färg på velouren:) Kram

    SvaraRadera
  8. Ha ha - kan se det framför mig; jag hade nog fnissat lite åt dig :-) Tycker du är störtcool!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Linda - Ja det kan man fråga sig! Jag är knappast huligantypen men moppen låter som en riktig terrorist! Men ändå idiotisk att bli arg! Jag körde lugnt fast det lät exra mycket närjsg klantade mig med moppen :-O! Färgen är ljuvlig! Kram

    Tigern - Jo det var en och annan som smålog också :)) Kram

    SvaraRadera
  10. Linda- När jag klantade mig med kopplingen menar jag :)

    SvaraRadera