Powered By Blogger

söndag 14 augusti 2011

Ojojoj vilken bok! Dagens och en Till Salu teaser

Nu har jag tvärfastnat i den bästa bok jag läst på länge!
Himmel över London av Håkan Nesser.
Han kör med ett välkänt grepp -spridda trådar som leds mot samma mitt - men han gör det på ett spännande sätt! Boken är helt oförutsägbar; tror jag, har inte läst ut den än :) Men de sista timmarna har jag legat och streckläst!


Under pappersomslaget har boken en annan titel; Steven G Russel " En sömngångares bekännelser".  Man får förklaringen till det när man läser boken.

Dessutom hittade jag världens bästa bokstöd på Bokia! En genial uppfinning om man som jag gillar att ligga och läsa. En liten minibönsäck med reglerbart sidstöd. Man kan ha händerna bakom nacken om man vill :)



Dagens idag: Avalon tunic mid indigo; Chrysalis, almost black (hur klarade jag mig utan den förut??) och svarta tights.

Imorgon kommer jag lägga ut ett rejält (hoppas jag) Till Salu inlägg, där dessa kommer läggas ut bland annat:

Bikette denim med fjärilen, Jeansjackan med pinuppan Stl 3. Nymph Nosleeve i dark powder,  Silk sleeveless? lite indigo med fjärilar stl 3, Grå höstkappa lite äldre modell med brunt lurv och skärp,  Go höstcardigan i vintage powder med dragkedja ända upp i halskragen och det finns mer! Lägger upp lite efterhand med start i morgon.
Det är stl 2 på allt utom där jag skrivit något annat!

Ber om ursäkt för att jag varit dålig på att kommentera de sista dagarna! Igår var det havet och idag är det boken!
Men imorgon är jag nog på rätt köl igen :)

Ha det så gott allihop!

Kramar!


5 kommentarer:

  1. Tack för boktipset. Har precis läst ut en och måste hitta en ny. Ska genast spana rätt på ett ex :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Du skall inte be om ursäkt för du inte bloggar hela tiden! Endast du avgör när du har lust o tid att skriva, ibland behöver man göra något helt annat bara..
    Vilken fin dag ni hade ute på Vinga! Förstår det kändes skönt med bokdag idag. Det där bokstödet skall jag komma ihåg o kika efter, verkar ju smart liten sak!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skitsnygg dagens! Önskar att jag hann läsa mer....Kram!

    SvaraRadera
  4. Fina du,
    Inte ska du be om ursäkt för att du inte hinner med bloggen.
    Om det är jackan jag tror det är är jag interested av den gråa parkasen om den har huva och är från hands of à lover kollektionen. Ska bli spännande att se om det är den 
    Kram och tack för boktipsen!

    SvaraRadera
  5. Vivvi - Vad bra! rekommenderar verkligen denna! Kram

    Annelie - Jo men ibland får jag dåligt samvete :-S Vingadagen var nästan magiskt!, just den dagen ver det strålande sommar igen :) Det var jätteskönt med en bokläsardag :) Bokstödet är kanon!! Kram

    Linda - Tack :) Nä det är svårt att få ihop tiden när man har små barn och är egen företagare kan jag tänka mig! Kram

    Molly holic - Ibland rusar bara tiden iväg känns det som! Nej, det var inte den jackan tyvärr! Kram

    SvaraRadera