Powered By Blogger

onsdag 10 augusti 2011

Dagens

Idag tog jag mig en tur till Biltema. Lite krångligt om man inte har bil men skulle ha något klet som man smörjer in visiret med så att man ser bra även om det regnar, regndropparna liksom glider bort som på en gås, säger min körskollärare i alla fall och då är det säkert sant :)

Jag hade tur för de värsta åskskurarna höll sig borta när jag var i väg!

Dagens idag är Superian tunic och Chrysalis :) Svarta leggings och mina blommiga Hunter. Gamla skinnjackan åkte på också.


Blev visst lite suddiga bilder... Sorry!


Blomsterlandet låg bredvid så jag köpte lite vackra klätterväxter  ( gör ett nytt försök) och så fyndade jag en lila bordsgrill :)


Nä sommaren är inte slut än! Och man kan ju grilla på hösten också eller hur :)

En Molly till har faktiskt hittat hit! Den ingår i min alternativa medicin dos. Om jag måste köra med dubbel antibiotikakur får jag ju göra det med den andra medicinen också ;)
Visar den imorgon!

Hoppas ni får en fin kväll!

Här skiner solen just nu efter att ett rejält åskoväder dragit förbi!

Kramar!






12 kommentarer:

  1. Vad fint du kombat. Nu börjar man faktiskt längta lite till hösten och jackor och boots och lite mörkare färger :-)

    Vi grillar ända in till vintern. Sååå gott ju :-)

    Spännande att se vad du medicin-shoppat

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vilken ursöt grill och tuff dagens :) Man kan grilla mitt i vintern om man måste ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Är det inte så här man säger: En tuff brud i lyxförpackning:) kram kram :)

    SvaraRadera
  4. Snyggt!! Mycket snyggt! Tråkigt väder ni har..lite halvtaskigt här med, vilket jag knappt tänkt på egentligen..
    Elvira som hon är döpt till är någon lustig blandning av norsk skogskatt/main coon/ragdoll/perser! Tja..söt är hon i alla fall i våra ögon, grå/vit tigrerad men lite ljusbruna nyanser tror jag. Har du något bra tips!?! Har ju inte haft katt på många år..
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vivvi - Tack :) Ja det var faktiskt lite mysigt att "klä på" sig lite idag! Här ska också grillas :) Visar i morgon :)) Kram

    Rosen - Visst var den söt! Och halva priset! Ja tack den tar jag :)) Mysigt att grilla lite korv i vinter :) Why not! Kram

    SvaraRadera
  6. Too di Loo - Haha tackar! Kramar tillbaka :)

    Annelie - Tack :) Vad fint det låter :) Det enda tips jag har är Mycket Kärlek! Rumsrena brukar de ju vara när man får dem. Det kommer gå jättebra! Kram

    SvaraRadera
  7. Annelie - Jo just det! Detta har du säkert tänkt på men jag brukar alltid visa kattlådan och maten och sedan ha det i det rummet katten brukar vara i början. Bra också att ha någon liten snuttefilt från gamla hemmet i kattburen så den kan gå in där och snuffa :) sedan brukar det gå av sig själv :) Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Klart man kan grilla på hösten! Kram

    SvaraRadera
  9. Absolut att man kan grilla på hösten. Super fin grill! Vi behöver en sådan liten bordsgrill, borde kanske ta en tur förbi den affären här.

    kram

    SvaraRadera
  10. Tusen tack för dina tips!! Lovar dig att vartenda ett är värdefullt för mig!
    Fin liten grill du köpt!!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Vilken cool dagens! Jättesnyggt ihop, lite rockigt. Grillen är urgullig.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Snyggt snyggt!! Höstgrilla får man absolut göra, speciellt med en sån söt grill :-)

    Kram

    SvaraRadera