Powered By Blogger

torsdag 25 augusti 2011

Shit också!! Någon som är intresserad??

Vad trött jag blir! Jag gjorde en förbeställning hos Lisen för ett tag sedan på några Mollysar. Men eftersom jag hittade dem här hemma, mejlade jag till dem och sade att jag ville avboka förbeställningen.
Sedan tänkte inte jag mer på det. 
Idag fick jag ett mejl från Lisen där det står att ordern  är avsänd och jajamensan pengarna har dragits från mitt konto...
Jag borde verkligen kollat upp mejlet eftersom jag inte fick svar men jag glömde det och jag har inte haft problem med Lisen förut, tvärtom!

Nu har jag mejlat dem så jag får se om jag får svar. Men otålig som jag är frågar jag er här om kanske någon av er vill köpa någon av dessa!
Uppdatering! Jag har fått svar från Lisen och det är ok att skicka tillbaka men om någon vill köpa av mig är det såklart enklare så erbjudandet står kvar ett tag till!
I så fall bjuder jag på frakten och rundar av neråt ( det svenska priset såklart )

Finaste jeanskjolen! Stl. 2. Kostar i butik 1495:- Hos mig 1400 (inkl frakt)


RAF silkekjol i dark lila. Stl. 2. I butik 1195:- Hos mig 1100:- (inkl frakt)


 RAF silkekjol. Stl. 2. Vintage dark grey. Pris i butik: 1195:- Hos mig 1100:- (inkl frakt)


Inga jättesänkningar alltså för jag vill ju inte gå i konkurs! Men lite i alla fall!

Skriv en kommentar och/eller mejla om ni är intresserade!
Eftersom jag har både jeanskjolen och silkekjolen ( dark lilac) hemma vet jag att de är normala i storleken och jättefina!

Ha det gott!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Får jag halvboka lila kjolen lite =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Men vad galet det kan bli:) Men skönt att det löser sig:9 kram kram..

    SvaraRadera
  3. Så knepigt. Men Lisen brukar vara snälla med att skicka tillbaka..hoppas det blir bra.

    Kramar!!!!
    <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får det sålt så du slipper skicka tillbaka allt.....Kram

    SvaraRadera
  5. Bra det ordnade sig! Jag ska maila DF imorgon. Men - om du vill kolla in klänningen - jag tror faktiskt den blir lagom till dig - kan den komma körandes till Göteborg 4. september. Vad tror du? Kan gärna mäta lite mer noggrannt om du vill!

    Kram

    SvaraRadera
  6. naimiez - Det får du! Hör av mig till tig innan jag skickar tillbaka om inte du hör av dig innan :) Kram

    Too di loo - jo jag blev lite iskall i magen när jag såg det! Läxa: Följ alltid upp ett obesvarat (viktigt) mail :) Kram

    Lingon - Ja de brukar vara brukar vara bra att ha att göra med! Har har aldrig returnerat dit förut. Kram
    Linda - Hoppas jag med! Kram

    Tigern - Å du menar jeansklänningeng :) Det ligger en sådan i mitt Lisenpaket också, fast en tvåa. Helt plötsligt hade de en sådan i min stl (2) så jag beställde den! Jag tror inte jag kan ha en etta jag är större än jag ser ut! Nu har jag ibland tom 3 på vissa plagg! Men så gulligt av dig! Vad ska du göra i Gbg? En fika kanske :) Kram

    SvaraRadera
  7. Hej igen - ja, lite otydlig, men jeansklänningen var tanken :-) Jag skickar tillbaka den istället, hoppas din blir lagom! Jag kommer inte till Gbg nu, men min familj ska hit - och hem igen via Gbg. Men åååå vad gärna jag tar en fika nästa gång det passar!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Tigern - Ja den klänningen är så fin! Tack för erbjudandet! Nu såg jag på danska Anettes blogg att den var liten i storlek? Det här med OM storlekar är ett fenomen! Vi tar en fika när det blir tillfälle :) Ska du på OM -träffen? I så fall ses vi ju där! Kram

    SvaraRadera
  9. Oui - vi ses då!! Ska bli jätteroligt :-)
    Kram

    SvaraRadera