Powered By Blogger

fredag 26 augusti 2011

Fredagens moppestass och lite allmänt sjukbabbel

Idag vaknade jag av en stooor nysning, Atchooo!! Det hugger i öron och hals :( Får inte bli sjuk igen! Ska laga en vitlöksstinn kycklinggryta i helgen ( som faktiskt heter förkylningsgryta enl. receptet) får hoppas att det motar bort bacillerna.

Men min Vepa är nyservad och pigg! Hämtade den dag :) Och apropå moppar så är det den andra gamla moppen som är orsak till min bacillattack, tror jag. Körde ju omkring flera timmar sist och blev stelfrusen efter att jag blivit genomsvettig  då jag kämpat med att få i gång den!

Gamla tanter kanske ska syssla med något annat!

Här är dagens svala sköna!

Fina Belle som jag visst glömt att stryka! Och jeans från Ra-re.


Det var meningen att man skulle se den fina broderiet på ärmen, gick sådär...


Ikväll var planen att jag skulle gå ut och äta! Får se hur det blir med det!

Hoppas ni får en fin kväll!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Usch då, inte bli sjuk. :( Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Receptet på kycklinggrytan om du orkar! Belle är så söt - normal i storlek? Nej det är förbkudet att bli sjuk!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jeanette - Nä här ska kureras! Dottern blev också dålig idag :( Kram

    Rosen - Receptet kommer! Ska bara leta upp det först! Har lagt det på ett bra ställe :)) Belle är lite rymlig tycker jag, jag ligger mellan två storlekar i denna och tog den större (2). Nä vill inte bli sjuk! Idag har jag kurerat mig med restaurangmat och ett par öl :) Kram

    SvaraRadera
  4. Nä men vad tråkigt. Nu håller jag tummen för att det redan är över och att det inte blir mer. Paketet kom som du såg i dag, tack så jättemycket. Jag är så himla nöjd:)
    Kram

    SvaraRadera