Powered By Blogger

tisdag 9 augusti 2011

Da dress är här!

Chrysalis minigown i almost black! Yes!! Efter ett blått mellanspel hamnade denna superfina hos mig i jättefint skick och snabbt levererat!

Tack Maria för att jag fick köpa den av  dig!

Den åkte på direkt och här är den!

Så här glad blev jag :)


Risken finns att jag flyttar in i denna permanent :)


Drog på mig en tunika från Gossip (tror jag) över och leggings från Cream.


Denna är i stl 3 vilket var perfekt! Blev den lite längre också!

Nu har jag varit och hämtat ut min tredje penicillinkur för den här sommaren :(
Det har varit infektionernas sommar för min del. Tur att jag är van så jag har kunnat njuta av mina resor och utflykter ändå!

Mer tänker jag inte dryfta om detta tråkiga ämne utan istället säger jag så här:
Shopping är ingen dålig medicin !
Bilder på "medicinen" kommer senare :))

Hoppas ni får en fin eftermiddag och kväll!
Kramar!





9 kommentarer:

  1. ÅH! Jag har efterlyst denna på bloggen och inte fått ett enda napp, hur gjorde du??? Har efterlyst precis samma i den storleken, jag har en i storlek 2 som är något snäv till mig i byst.....nedå, jag är inte avvis alls ;-D
    Grattis du är superfin i den.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Man gratulerar - den är ett hett byte :) Du kommer att flina när/om du ser mitt inlägg i kväll :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Odd Molly-holic - Jag skrev med STORA bokstäver :)) Då hade jag en himla tur förstår jag, fattar nästan inte att det är sant! Tack! Jag älskar den :) Kram

    Rosen - ja så länge som jag letat och frustrationen när det kom en BLÅ i stället för en svart först! Nu blir jag nyfiken :)) Måste jag kika in till dig :) KRam

    SvaraRadera
  4. Det är bara att gratulera! Min hänger knappt ihop längre, så använd är den! Kram

    SvaraRadera
  5. Tack själv! Skönt att se att den kom fram som den skulle och den ser ut att sitta perfekt på dig!!
    Maria

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis! Den är ju ett kap näst intill en collectible. :-D
    Helt bara åt dig!!!

    kramar och ha bästa kvällen vännen, tråkigt med tredje kuren så jag hoppas du blir frisk snabbt.
    <3

    SvaraRadera
  7. Grattis! Ja, har man fått den i garderoben går det inte att vara utan. Min vårdas som en bebis:)
    Hoppas du kryar på dig nu. Sen ska det bli spännande att se "kuren".
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis! Tråkigt med antibiotika-kurerna. Tur det hjälper med lite shopping :-)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Linda - Förstår att din är välanvänd! Den passar nästan till allt om man är en blacklover! Kram

    Maria - Tack igen! Är så glad :) Kram

    Lingon - Visst är det :) Japp nu ska jag bli frisk! och därmed Basta!! Kram

    Hilde - Denna ska också vårdas ömt :) Tack! Min andra "kur" visas idag :) Kram

    Tigern - Tack! Jag får hoppas på tredje gången gillt nu! Tänk att det gör faktisk det :) För stunden i alla fall :) Kram

    SvaraRadera