Powered By Blogger

söndag 21 augusti 2011

Städsöndag och en lila läckerbit!

Nu har jag haft städrace hela förmiddagen! Det var nog all frukt och grönt som jag tryckte i mig igår som gav mig så mycket energi!

Äntligen är det fixat och klart och det känns väldigt skönt!

Jag hade från början bara ett "måste ha" plagg från fall 2011 Sedan hände det något som vanligt och jag blev förälskad i nästan allt :))

Här är den lilla godbiten i alla fall och lite magflashing ( det var svårt att inte få med den ).



Ja och så måste jag tillägga att jag INTE tänkt att gå ut i bara underkjolen och att det är stl 2 på den, normal i storlek :)


Färgen är helt underbart djuplila och den är så vacker!
Men då är frågan; Vad ska jag ha den till??
Haha tänkte inte på det :))
Och jag är så löjligt förtjust i den så den får väl bara finnas där i garderoben och så tar jag fram den och ler lite dumt ibland :) Eller också kanske jag kommer på någon superbra kombo! Hoppas!!

Nu ska jag städa mig själv också! Sedan ska jag iväg och låna en gammal moppe med växlar så jag får ordning på mitt mc-projekt någon gång!

Ha en fin Söndag!
Kramar!


8 kommentarer:

  1. Underbar!!! Måste ha! Inväntar lönen =) Hittar du inget till - hojta till =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Naimez - Haha Jag lovar :) Kram

    SvaraRadera
  3. Meshen tvättad och tumlad - perfekt :))
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, den kommer du nog att kunna ha till mycket. Har du provat under sigh skirt för visst har du den?
    Kramar och sov gott!

    SvaraRadera
  5. Lingon - Det var en bra idé! Jag har inte provat den till någonting, mest tittat på den :) Suss gott du med! Kramar

    SvaraRadera
  6. Fin färg på den underkjolen. Bra att få se längden också! Kram

    SvaraRadera
  7. Linda- Ja den är ljuvlig! På mig blir den ganska lång men då kanske lite av det lila syns om man har den under en kjol :) Kram

    SvaraRadera