Powered By Blogger

måndag 22 augusti 2011

Morgonmössa :))

När jag sitter vid köksbordet och är som mest morgon trött, bläddrar i tidningen och har hunnit halvvägs i kaffekoppen... Då ringer det på dörren! Paketleverans from overthere! Ett litet ett, min enda efter att ha sållat bort allt från förbokningen sur som jag var för att inte Merino leggings i grey fanns kvar!

Men ett paket piggar alltid upp så jag körde igång med operation mössprovning med en gång i pyjamas och allt!


Njae jag vill nog inte visa fejjan så här på morgonkvisten... Oj mössan är på fel håll!

 Sådär nu blev den rätt! Men nu får jag väl ge mig!


Det blir inte bättre än så här så det är väl lika bra att bjuda på det! Fast jag hade ingen aning om att jag skelade!!

Ja mössan är snygg i alla fall :)) Och jag kan inte låta bli att irritera på på att jag inte köpte The sleevwarmers också när jag ändå höll på!

Japp det får väl bli min nya jaktobjekt!
Alltid kul att ha ett sånt :))

Och till sist!

Igår när jag låg och tittade på Brittiska Wallander nytandborstad och klar så känner jag ljuvliga dofter som slingrar sig in i min näsa... Sniff, sniff, sniff... doftspråret leder ut i köket ( svårt att lista ut när man bor i en två och en halva) och där står denna som dottern har bakat:

En hel plåt med kärleksmums!


Ja det är moi som har tagit första biten och en bit till slank ner utan problem.

Nu ska jag bespara er från mer morgondravel!

Ha en härlig dag så kanske vi ses senare om nu vill!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Sötnos :)
    Kram från en med grava koncentrationsproblem ;)

    SvaraRadera
  2. En helt underbar mogonmössa!!! En annan befinner sig fortfarande lit i nattmössan:):)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin mössa! Kom paketet från DF?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rosen - :) Vad har hänt! Eller är det mitt yrvakna inlägg :))

    Too di loo - Haha o jag är lite yr i mössan :))

    Hilde - Japp! Deep Fling och nu är ett par sleevewarmers ( eller vad det nu heter ) på väg hit också!

    SvaraRadera
  5. Haha... vilket underbart inlägg! Me like a lot, du är så jäkla skön! :o)
    Nix, jag har inte hittat leggingsen någonstans... :o( Tänkte att det får bli ett projekt för Stockholm till helgen… Om de skulle råka finnas tillgängliga så kan jag ju shoppa dem till dig också om du vill. Vad är det för storlek du vill ha i så fall? Kram snygging!

    SvaraRadera
  6. Josanne - Haha ja ibland blir man lite dravlig :)) Du är underbar!!! Du får jättegärna köpa dem till mig! Mejlar dig! Kramar tillbaks snygging :)

    SvaraRadera