Powered By Blogger

måndag 29 augusti 2011

Merino leggings är här och lite till!

Blixtsnabbt levererat från en trevlig Traderasäljare kom mina Heather merino leggings idag :) Så ljuvliga!

Dessa är stl 1 och funkar bra. Tror dock en 2:a hade varit ännu bättre - Någon som vill swappa? Jag säljer dem INTE men om det är någon som sitter på ett par 2:or och hellre vill ha ett par 1:or så finns jag här :)
De är grå!

Igår hittade en 327:a hem till mig :) Dark brown heter färgen men jag tycker att den är plommonlila så kanske är jag färgblind men det spelar ju ingen roll! Så länge jag tror att den är lila så är den det :) Fina militärgröna broderier.
Den har fått ersätta Belle i Mist. 327:an är en bättre modell på mig tycker jag.
( många siffror blev det idag )

Provade dem ihop med RAF:en i vintage powder som är veckans favorit för mig :)






Nu ska jag ut och ta en promenad i det höstiga vädret (soligt och blåsigt ), det ska bli skönt!

Ha en fin dag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Woo vad snygga leggingsen är. Jag är helt såld på dom men ska nog sticka ett par benvärmare själv i år...vi får se.
    kramar och hoppas din promenad var skön. Du är duktig som går ut i blåsten.
    <3

    SvaraRadera
  2. Den där bruna 327:an är jag lite sugen på med:) Leggingsen blir jag mer och mer sugen på också! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina de är! Måste prova ett par om jag hittar nånstans.

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Lingon - Visst är de fina :) men det är klart du ska sticka dina egna! Du kan ju :) Det hann börja regna men det var skönt ändå. Det bästa av allt var att dottern poppade ut från den lokala stamrestaurangen och drog in mig på lite middag bara sådär :) Kramar

    Linda - Jag är sugen På en ljuslila med :) Haha man får aldrig nog :)) Leggingsen är supersköna o fin :)

    Tigern - Älskar dem :) Så om du hittar dem, prova!! Kram

    SvaraRadera