Powered By Blogger

lördag 20 augusti 2011

Massa grönt, dagens molly och en liten teaser

Idag skiner solen och det blåser sådär härligt! Cyklade till stan och hade sådan tur att det var medvind nästan hela tiden :)

Mitt mål var det franska grönsaksståndet på matmarknaden. Och det var knôkat som man säger på ren göteborgska men jag fick mina kronärtskockor och lite till :))

Kan säga att persikorna som blivit solmogna i Frankrike är to die for! Varför köpte jag bara två?? Tog två nektariner också, får hoppas de är lika goda :)

Här är min skörd!


Kolla tomaterna! Aprikoser, miniplommon o fikon finns där också och Grizzly inspekterar skockorna :)


Vitlöken är uppspikad!


Dagens stass! Behöver jag säga att jag totalt har snöat in på Avalon tunic :) Idag den i Indigo tillsammans med Chrysalis minigown, Biketten och mina nya svarta Converse :)



Kan ju inte åka in till stan utan att titta in på Milk and Honey :))
och det blev en liten skörd därifrån med :) 
Kan ni se vad det är?


Kommer en liten provning senare!

Hoppas ni har en härlig lördag!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Vad gott det ser ut. Härliga färger :-)

    Mmm, tror jag kan se vad det är, ska bli kul att se provning :)

    Fin du är i Avalon. Den är verkligen så fin i blått

    Ha en fin dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vivvi - Mmm..jättegott är det! Går och mumsar hela tiden :) Den blå färgen är verkligen underbar! Nu har jag provat och tagit bilder så de kommer om en stund, är jättenöjd! Ha en fin dag du med Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka supertomater! Såg dom i Malmö och var jättesugen. Hoppas de är goooooda.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Lingon - Visst är dom häftiga! Och de var goda :)) Smakar sol! Och fikonen, ahhh så goda! Kram!

    SvaraRadera