Powered By Blogger

lördag 20 augusti 2011

Liten provning av dagens skörd

Jag tror inte att jag någonsin lyckats gå in på Milk and Honey utan att handla något! Idag var inget undantag :)

Odd Mollys Carrot denim och Gosee ( som jag lärt mig att det heter nu ) s/s tunic i grey följde med hem!

Superfin passform och snygga broderier! Har stl 1 på dessa och de är lite rymliga i storleken.


Massor med mollydollar :)

Litet budskap på bakfickan.


Fint broderi även på ena benet. Tyvärr har jag så korta ben att jag måste vilka upp dem.

Här har vi en störtskön tunika, stl 2 och normal till lite rymlig. ( plus att det är en rymlig modell )
Fint tryck på framsidan...


... och baksidan.

'
Super mjuk och skön!

Nu ska jag göra en god Greksallad på de häftiga tomaterna. Har köpt lite färk pasta också som ska ätas med lite grädd o parmesansås.
Och ett glas rött! Kanske på balkongen :)

Oj! Nu är Grizzly i full färd att äta upp min lakrits! Konstig katt! Han gillar det! Men det får han förstås inte äta för sin matte, inte kronärtskockorna heller :)) Dom ska ätas imorgon av de tvåbenta i familjen!


7 kommentarer:

  1. Jättesnygga brallor. Önskar jag kunde klämma i mig i ett par.:-D
    Har ett par jeans från förra året och passformen är så fin...
    Ha fina kvällen nu med mumsmat och balkongnjutande. ;-D

    kramar

    SvaraRadera
  2. Lingon - Jag blev väldigt positivt överraskad av brallorna! Så sköna och snygga! Klart att du kan ha dessa! Hoppas du har haft en härlig dag och ha finaste kvällen du med :) Jag är proppmätt vid det här laget men kan inte låta bli att smaska från fruktbordet :) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina jeans! Får jag fråga hur lång du är? Själv är jag 163 och misstänker att dessa måste vikas över det fina broderiet. Hoppas du är god och mätt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin rygg på den toppen:) Jeansen är jättefina men jag har aldrig fått på mig några av OM:s jeans. För mycket röv och mage;) Kram!

    SvaraRadera
  5. Hilde - Dom är jättesköna! Jag är !66. Broderiet sitter en bit upp så den skulle funka att läga upp dem. Får se hur jag gör. Kram

    Linda - Ja den är superfin! Skulle vilja ha linnet också :)) Testa! Jag var förvånad över att jag kunde ha en etta! Och de är stretschiga. Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vilka fina jeans! De blev jag sugen på:)
    Tack för din kommentar hos mig, kul att du tittade in:)
    Kram/C.

    SvaraRadera
  7. Once in a lifetime - Det har kul att titta in till din fina blogg :) Byxorna är verkligen supersköna! Kram

    SvaraRadera