Powered By Blogger

fredag 12 augusti 2011

Höstfrossa och fredagens stass

Idag tog jag mig en moppetur till Frölunda torg för jag ville  kolla lite på OM-höst. Oh Yes! Där hängde ju kjolen :)
 Nu hänger den på mig :))  Fårhuvudet behövde lite ull också så nu är det ordnat med :D

Här provade jag jeanskjolen tillsammans med Rosanella Almost black.


Här blev det lite fel :-S Skulle vara kjolen ihop med Shivers blouse  :)


Ull både till benen och handlederna :) Världens bästa moppeklädsel förövrigt!

Dagens blev Avalon tunic i grått, Chrysalis almost black och Pointell leggings som jag vågat ta bort lappen på. Inte så snyggt när den sitter på benet. Ska ta bort dem på de andra leggingsen med.


 Oops blev visst en helmörk bild! Ok, imagine :)) Leggingsen var vinröda!



Nu har alvedonen slutat verka så det är bara att krypa ner i sängen igen :( Får verkligen hoppas att det vänt imorgon när jag ska vara en heldag på havet!
Och jag SKA bada även om jag blir dödsjuk på kuppen! Så det så!!

Ha en fin kväll!

Kramar!

12 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt med lite höstnyheter! Kjolen var fin! Kram L

    SvaraRadera
  2. Linsan - Tack :) De hade inte fått in några koftor än tyvärr.. De ser jag fram emot koftoman som jag är :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Å frun har köpt samma sorts ull till armar och ben som finns här på Hornsgatan ;) de är helt lovely!
    Kram å krya!

    SvaraRadera
  4. Rosen - Ja de är verkligen lovely! Tänkte på dig när jag såg dem :) Jag nöp sista paret :)) Kram o tack!

    SvaraRadera
  5. Snygg kjol och gott med varmt om armar och ben framöver.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jeanette - Ja den är fin och lättburen ( resår i midjan ) Älskar deras ullstumbor och använder dem mycket! Första gången med handledsvarianten :) Kram

    SvaraRadera
  7. Du är sååå fin både i din dagens och det nyinköpta. Vääääldigt avis på ullisarna. Supersnyggt kommer det bli till vintern.

    Hoppas du kryar på dig fort fort...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Finfina köp. Kjolen sitter supersnyggt på dig. Skönt med ull på kroppen.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så fin du var i din Avalon tunic!! Passar dig perfekt!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  10. Hej snygging!
    Inte ska du bada om du är krasslig..bara om det är jättevarmt. Lova?
    Kul att du fick tag på kjolen, den har jag inte sett än...
    Krya på dig och må så gott. Hoppas att du är pigg i morgon.

    kram!!

    SvaraRadera
  11. Fint shoppat och en ursnygg dagens:) Kram!

    SvaraRadera
  12. Vivvi - Tack :) Ja ullisarna kommer användas mycket! Mysig färg :)Har grå och ljuslila och multi sedan innan så det kändes bra med en diskretare färg nu :) Här ska det kryas! Får hoppas att lite havsluft gör susen :) Kram

    Hilde - Tack! Kjolen var en av höstens vill ha för mig :) Och Ull är underbart på höst och vinter! Kram

    Molly holic - Är så glad att jag fick köpa den av dig :) Den kommer användas flitigt! Kram

    Lingon - Hej själv på dig snyggis :) Får hoppas jag kan låta bli att bada men svägerskan är en sån där vinterbadare! Och om hon badar blir det svårt att hålla sig :P Men jag ska ha med mig mycket varma kläder, är trött på att vara sjuk nu! Tack för all krya!! Kramar

    Linda - Är supernöjd med kjolen men inte den kombon kanske :) Men det brukar ju lösa sig! År så glad över Avalonen! Har en i mid indigo också som jag älskar! Kram

    SvaraRadera