Powered By Blogger

tisdag 30 augusti 2011

Dagens höststass och fin fikautsikt

Idag låg det ungdomar och drällde överallt så jag tog dagens bild i hissen! Dotterns planerade flytt till London blåstes av Så nu bor vi tre personer (plus kompisar) i en två och en halva! Lite trångt om man säger så... Älskar mina barn mer än allt annat och är så tacksam för att jag haft turen och lyckan att få dessa mirakel tillsammans med K-Å.

Men det är j*t trångt i alla fall med ett och ett halvt flygfärdigt barn (med kompisar ) i min lilla lya!

 Här kommer dagens i hissen:
 Imprime dress och Pancho poncho.


Fullastad med Traderapaket som ska skickas iväg.


Hittat ett nytt favvofik med goood latte ( och en vansinnigt god päron cheesecake) och bästa spanläge! Ja, det det är mycket liv och rörelse här, ligger på hörnet. Eller så kan man glo på den pampiga kyrkan som ligger utanför :)'


Nu ska jag fortsätta med mitt plockande som aldrig tar slut här hemma!

Hoppas ni har en härlig dag!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Hihi! Känner igen det där med plockande som aldrig tar slut. :-D Fin dagens och vad är det jag hör? Har du ett spanställe? Jag älskar att sitta på café och titta på folk och fantisera i hop historier...

    Kramar och jättefin dagens!
    <3

    SvaraRadera
  2. Lingon - Evighetsplockandet :) Älskar också att sitta och fika, kolla på människor och fantisera ihop historier, även på spårvagnar eller bussresor! Caféer poppar upp och försvinner... Kul att det var en som poppade upp den här gången :)

    SvaraRadera
  3. Ja, det där plockandet tar aldrig slut. Attans, trodde det skulle bli bättre när de blev äldre de små liven ;-)

    Maken blir alltid vansinnig på mig när vi är ute på caféer, restauranger, stranden eller var vi nu är för han tycker jag stirrar så på alla :-)

    Vad snygg ponchon var. Ser jättegosig ut ju

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra att det är fler som har caféspanande som deltidshobby :) Snyggodagens!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vivvi - Den där gamla slagdängan; små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer stämmer rätt bra! Till en viss del :) Haha ja jag kan inte låta bli, fast jag försöker göra det så där lite diskret :) Men vet inte om jag lyckas med det :)) Ponchon känns just nu som mitt bästa köp, men jag har ett par till som kanske kvalar in! Kram

    Rosen - Instämmer med både caféspanandet och dagens :P Älskar ponchon :)) Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig stass! Gillar också att sitta på café och titta på allt och alla. :)
    Tyvärr ingen mer som hört av sig ang. klänningen.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jeanette - Ja en riktig mysstass som äldre gubbar att dra på smilbanden :) Antingen påminde jag om svunna tider eller också tyckte de att jag inte såg klok ut :)) Älskar att sitta på café och titta o drömma! Klänningen blev precis såld! Kram

    SvaraRadera