Powered By Blogger

torsdag 25 augusti 2011

Dagens

Herregud vet inte hur jag lyckas med att ha häcken full fast jag egentligen inte har någonting för mig!

Skumt!

Full rulle är det på Tradera i alla fall och om ni vill kika på mina auktioner kan ni göra det HÄR! Kommer lägga ut lite till.

Om inte länken fungerar så säg gärna till!

Dagens ser ut så här:

Imprime dress i almost black och svarta Levis Jeggings. Har kommit in lite nya tvättar nu om det är någon som är intresserad. Dessa köpte jag på Åhlens, supersköna! 899:- tror jag de kostade. En liten dragkedja längst ner :)
.

Lite gravidvarning ser jag :))


Jag har sålt min andra Imprime i Powder på Tradera för jag hade svårt för rutorna! Den här känns mycket mer jag!

Dags för lite middag!

Ha en fin kväll!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Najs =) Tittade på dem på Minzo.....börjar rycka i begäret =)
    Snygg kombo!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Naimiez - Den butiken är livsfarlig :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag måste hålla med, den i almost black är helt klart mer dig. Jättesnyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klänningen är super på dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hilde - Ja ibland vet jag inte riktigt hur jag tänker! Men nu är jag nöd iaf :) Kram

    Rosen - Tack söta :) Kram

    SvaraRadera
  6. Denna är klockren på dig! Vi alla har nog gjort val som vi ångrat.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jeanette - Tack :) Jo ibland blir det lite fel :)) Har hänt fler en 1 gång att jag funderat; Hur tänkte jag då?? Hmmm... Kram

    SvaraRadera