Powered By Blogger

lördag 6 augusti 2011

Gårdagens Freeportsfynd!

Hastigt och lustigt bestämde jag att den regniga gårdagen skulle spenderas på Freeport!

Givetvis vad det Odd Molly butiken som var mitt huvudmål men också själva utflykten faktiskt, Var lite rastlös.
Som extra bonus hittade jag Levis Jeggings som jag letat efter länge! De är helt underbara! Slimmade så de passar ihop med tunikor men sitter inte åt i magen, perfekt! Dessa kommer i mörka tvättar till hösten också! Och då ska jag slå till!
Det som jag främst var ute efter i Odd Molly butiken var Spinner silk med korta ärmar men den var slut i min storlek, fanns stl 1 och 3 kvar.

Istället hittade jag denna fina  Silk sleeveless, lite indigo med de vackra fjärilarna :)


Även denna har EN liten svart fjäril baktill :) Älskar den detaljen :))


Här har vi de sköna Jeggingsen!


Bjuder på en liten rumpbild idag :) Men besparar er från magbilder ;)


Snygg detalj!


Ni märker att jag är kär i dessa :)) 

839:- kostade de!

Idag är det fortfarande mulet och regnet hänger i luften vilket inte gör mig så mycket för jag måste ändå syssla med lite tråkiga saker som ; inköp av kattsand och och byta i lådan...  Kul!

Får se vad som händer sen!

Hoppas ni får en fin Lördag!

Kramar!

7 kommentarer:

  1. Å nej, vi borde samordnat oss - jag ska dit nu. Hade varit så roligt att träffas :-) Jättesnygga fynd!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tigern - Åhh! Nästa gång!! Skulle också gärna vilja ses! Du är väl i Göteborg ibland? Hoppas du hittar något fint! Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättefin klänning! Jag skulle åkt dit idag men blev lite för stressigt. Åker nästa vecka. Fina leggings också! Kramkram

    SvaraRadera
  4. Pernilla - Tack :) Hoppas du hittar något fint! Jag får hålla mig därifrån till nästa löning :)) Kramar

    Naimiez - Tack :) Gillar fjärilarna :) Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag är i området med jämna mellanrum så det måste vi få till! Provade den där fina klänningen idag, men inte för mig :-( En liten påse blev det i alla fall :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tigern - Kul! Då får vi höras av :) Undrar var det låg i påsen :)) Kram

    SvaraRadera