Powered By Blogger

tisdag 16 augusti 2011

Mera Odd Molly Till Salu!

Ja här kommer en hel drös till med godingar!

Dessa och förra Till Salu inlägget kommer ligga kvar fram till Fredag, då lägger jag ut dem på Tradera.

Überfina Skinnjackan! Använd en gång! Stl. 2. SÅLD!
2800:- Inkl. Rekfrakt på denna.

Baksidan med fransarna

Supermjukt skinn

Vackert foder

Ka-ching pocket dress i dark berry, stl. 2 SÅLD!
600 :-


Fina broderiet på ryggen.


Söt Odd Molly top, äldre modell.
400:-

Utena top, underbar bomullskvalité, vintage powder ( grålila), stl. 2
700:-

Detalj.

Supersnygg tunika i bomull och fina broderier, stl. 2
700:-

Detalj.

Wunder lace underdress stl. 2  SÅLD!
600:-

Läcker kofta/klänning i guldskimrande färg. Stl. 2 SÅLD!
600:-

Här ser man hur det skimrar.

Silk sleeveless i lite indigo med vackra fjärilar. Stl 3 ( liten i storlek) SÅLD!
700:-

De fina fjärilarna.

Ka-ching plain dress i powder, stl 2. Finns byxor också om någon är intresserad! ( stl.1)
600:- SÅLD!

Sexton strap dress i almost black, stl. 2
800:-

Så fin!

Vacker halterneck klänning i vintage powder ( dov lila) stl. 2
600:-


Kommer inte ihåg vad alla modeller heter tyvärr!

Priset är med vanlig frakt förutom skinnjackan som inkluderar REK frakt. Alla kläder är i mycket fint skick! Vissa endast provade.
Det finns fortfarande finingar kvar i mitt förra till salu inlägg  HÄR!

Mycket till salu blev det nu men lika bra att göra det när man är igång!
 Kommer ett inlägg till framöver med bla fina dunjackan med päls i huvan, grå, stl 3 (2) 1000:-
Maila mig vid intresse! marieskoog65@gmail.com
TILLÄGG!! Jag skriver reserverad tills pengarna är inne på kontot, då ändrar jag till SÅLD! Detta pga folk som sagt att de vill köpa och sedan inte hört av sig.

Senare idag ska jag visa lite andra godingar som hittat hit :) Uppdaterat! Visar imorgon :))

Ha en fin eftermiddag och kväll!
 Kramar! 

13 kommentarer:

  1. Hej jag har mailat dig ang.den fina guldiga koftan!!Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Gunilla - Jag har mejlat dig :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är så intresserad av ka-ching i dark berry...men du har den reserverad??? vill:)
    maila mig fina, liteodd@hotmail.se
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Too di loo - Har mejlat dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Så fina plagg du säljer, och inspirerar mig att få tummarna loss. Det behövs ju för att man ska kunna köpa nytt. :-D
    Kramar och ha det bäst!
    L

    SvaraRadera
  6. Hu vad mycket fint du säljer! Jag har nästan mejlat flera gånger...

    SvaraRadera
  7. Om jag kunnat knö in mig i en 2a hade skinnjackan fått åka söderut, men det finns inte en chans =)

    SvaraRadera
  8. Helen - Vad synd!! Den hade mått bra hemma hos dig :) Kram

    SvaraRadera
  9. Jag kan nog ha skinnjackan men då var det de här med pengar...kan nog inte skrapa ihop så mycket:-(
    Men den ser kanonsnygg ut! Vill ha!!
    Ha en fin kväll:-)
    Kram//kicki

    SvaraRadera
  10. Sofia - Du får gärna mejla ;) Kram

    Kicki - Den kostar närmare 6000 i nypris och den är bara använd en gång, så lägre går jag inte på den! Ha en fin kväll du med! Kram

    SvaraRadera
  11. Ska kolla igenom min budget och se vart det landar;-).Jag har jeansjackan som du hade med fjärilen stl 2 passar perfekt,är skinnjackan lik i stl?

    Kram//Kicki

    SvaraRadera
  12. Kicki - Skinnjackan är en slimmad modell men är lite rymligare än jeansjackan som är lite liten i storlek tycker jag. Skinnjackan är som en 38. Helt underbar men jag använder den aldrig och så ska det ju inte vara :) En så snygg jacka ska användas! Kram

    SvaraRadera