Powered By Blogger

tisdag 7 augusti 2012

Tisdag

Efter den totala genomblötan i förmiddags har jag mest hasat omkring i myskläder, packat massor med paket, fikat och läst GP varvat med bok. Regnet har fortsatt ösa ner och jag är riktigt trött på det. Har slut på positiva tankar just nu.

Men, jag var ju tvungen att ta på mig en anständig stass när jag gick ut för att göra lite ärenden och den piggade faktiskt upp mig lite :)

Timeout cardigan i Ruby, så vacker..., Praire strap dress i almost black som faktiskt är svart. Denna älskar jag mer och mer trots att jag är lite allergisk mot volanger just nu. Dessutom passade den perfekt ihop med koftan :) Till hade jag Pleasejeans (vad annars) och mina gamla Hunterstövlar.


Och här syns hela jag, på snedden...
 

 Nu kom jag på något positivt! Det är varmt! Trots att regnet bara öser ner med korta uppehåll är det varmt. Och det är ju skönt.

Här är paketskörden! Så ni som väntar på paket vet att de är på väg!
 Grizzly kom visst med på ett hörn :)
 

Nu är det lite middagsfix som gäller och fortsatt has i myskläderna som har åkt på igen. Det är en sådan dag idag...

Ha en mysig kväll!
Kramar!



12 kommentarer:

  1. Jättefin kombo! Måste kanske ha min halvt bortglömda klänning/tunika i morgon?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa den är ju så himla fin! Glömmer också bort min och varje gång jag "hittar" den igen blir jag så glad :) Kram

      Radera
  2. Hasa runt i myskläder är det bästa jag vet:))) Skulle leva i såna om man inte var tvungen att se anständig ut på jobbet! Kram

    SvaraRadera
  3. Samma här :) Haha ett jobb kan ha många fördelar :)) Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, usch, vilket tristeväder. Jag har bara fått nog av det här regnet nu. Hoppas helgen blir fin. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det här är banne mig sanslöst! Det hoppas jag med, längtar ut till havet.. Kram

    SvaraRadera
  6. Segt med vädret! Snygg outfit som ser skön ut.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Supersegt! Jätteskön och med lite färg känns det lite roligare :) Kramar

    SvaraRadera
  8. Du e jättefin på snedden ;) jag är också lite volangmätt, men just på Praire fungerar det fint. Tråkigt att ni har så mkt regn, här är extremt blandat som vanligt. Mycket förvirrande! Storklem

    SvaraRadera
  9. Tack :) Det var ju tur eftersom jag alltid hamnar på snedden :)) Ja den är en riktig pärla. Glad att jag behållit den i min säljiver. Blir tokig snart! Kan det inte bli fint väder med bara sol och mera värme och inget mer regn alls. Stor kram!

    SvaraRadera
  10. Vad fin kofta <3 hur stor skillnad med blossom?

    Kram!!!

    SvaraRadera
  11. Tack :) Oj svårt att säga men Blossom är rödare. Har samma färg som Ceremonyn, den hae väl du?

    SvaraRadera