Powered By Blogger

fredag 17 augusti 2012

Den där dagen

Dagen började ganska bra trots att det är dagen då min man gick bort idag. Fyra år sedan är det nu och det gör fortfarande lika ont. Det bara kom över mig efter min morgonrunda och jag tappade gnistan totalt. Det är även mammas födelsedag idag. Hon gick bort ett år efter min man, på vintern, men det blir så symboliskt just den sjuttonde augusti eftersom det var hennes födelsedag också...

Dagens stass blev som av en händelse svart, inget medvetet val men kanske omedvetet. Lite cerise också, Karl-Åkes favoritfärg :) Och lila och svart, där var vi rätt lika. Stänger ner burken nu så ses vi imorgon igen om ni vill.


 Ha en mysig kväll!
Kramar!



16 kommentarer:

  1. Årsdagar av sånt är jobbiga. Skickar en kram och lite nospuss från Jay.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja... Tack så mycket och pussa Jay tillbaka från mig :) Kram

      Radera
  2. Usch. Kan inte för mitt liv föreställa mig hur det känns att förlora sin man på det sättet......
    Förstår att årsdagen är lite extra jobbig. Stor kram<3

    SvaraRadera
  3. Tack <3 Ja den kommer nog alltid vara jobbig för alla i familjen.. Kramar!

    SvaraRadera
  4. å fina Marie, ta hand om dig. Jag kan inte ens föreställa mig vad du går genom.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Det blir bara så extra sorgligt den här dagen.. Kram!

      Radera
  5. Man blir extra sårbar de där dagarna o kanske ännu mer närmare de som man saknar. Fint o tungt samtidigt förstås..så mycket känslor o minnen som vill fram. Kram till dig från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det.. det är bara ett datum och jag saknar dem jämt men det blir extra laddat just den här dagen.. Kram

      Radera
  6. Fick nu tårar i ögonen. Jag kan givetvis inte heller föreställa mig hur det känns, men jag tänker i alla fall på dig och hoppas att idag, Lördag känns bättre. Stora klemar

    SvaraRadera
  7. Tack fina du <3 Det känns bättre idag :) Har precis kommit hem från en lång och skön PW i slottsskogen. Stora kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  8. Läste detta inlägg först idag. Vi hade fest och du en sorgens dag i fredags. Verkliga kontraster.
    Skickar en stor kram dig <3

    SvaraRadera
  9. Ja men så är ju livet, upp och ner i en salig blandning. Tack så mycket gulliga du! Stor kram tillbaka!

    SvaraRadera
  10. Läste detta i dag först. Du är en kämpe. Massa kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga! Massa kramar tillbaka!

      Radera