Powered By Blogger

lördag 4 augusti 2012

Gårdagens och bloppisinfo!

Vaknade sent och vädret ser ut att vara skapligt så bloppisen kommer lite senare i eftermiddag! Måste ut och njuta av frisk luft och sol! Ska åka ut till Amundön om det fortfarande verkar regnfritt när jag är klar. Är en bit att åka och det är inte kul att köra långt i regn.

Här är några av godbitarna som kommer i bloppisen.

Allt är i mycket fint skick och det kommer mer :) Stl 2 på allt utom kavajen från Branting som är Large.





Och här är den utlovade gårdagens med rörig bakgrund men jag visar den ändå för jag tycker så mycket om den här kombon. Timeout cardigan, Forsome tank och Pleasejeans. På fötterna underbart sköna ballerina från Clarks som inte är totalplatta och därför är toppen för min rygg och alla förbenade muskelinflammationer...

Hoppas solen lyser på er också idag!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Åh Marie jag vill köpa koftan i grå mesh översta bilden :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en fin solig dag. Här är vädret strålande, och jag njuter för fullt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Här var det lite kallt så det blev lite fix och fika med vespan istället. Kram

      Radera
  3. Solen lyser och det står absolut Helen på brallorna ;)

    SvaraRadera