Powered By Blogger

tisdag 14 augusti 2012

Ajlajk ♥ Odd Molly :)

Jag är den nördiga typen som går igång totalt när jag fått något på hjärnan. Det kan vara allt från vespor,  motorcyklar (tillbehör alltså, det är det som är det nördiga :P), speciella sorter av smycken, träningskläder skidattiraljer ( ni ska se mina underställ) och färger för att ta några exempel. Och jag blir så trött på mig själv ibland, för dels så har det hittat hit en del konstiga grejer till helt j***a onödiga saker men också en hel del bra saker såklart :)

Nu är det orange som gäller :) Och i mitt orangea tunnelseende igår så hittade dessa hit. Inte konstigt att jag glömde både kattsand och rosé :))

Perfect match (och jag som påstått att jag inte gillar när det är för matchy)


Slurpy :)

Och i dag kommer det som är skyldigt till denna vurm för orange; The Timeoutkofta i lite orange! Haha.. nu är det bara att hoppas att jag passar i den :))

Ha en fin dag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Underbart halsband! Jag gillar det super..!
    kramar och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack jag med :) Och koftan ligger på utlämningsstället nu :) Iiii vad spännande det ska bli! Kramar och fin dag till dig!

      Radera
  2. Oh! Helt underbart halsband! Från ajlajk alltså? Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja det är från Ajlajk. Så fint! Det finns i massor med färger :) Kram

    SvaraRadera