Powered By Blogger

tisdag 14 augusti 2012

Oooorangeeee

Olalala vad jag är glà! Koftan och färgen satt som en smäck! Tack underbara Bina för den här swapen! Tack var dig har jag nu upptäckt och förälskat mig handlöst i denna färgernas färg! Hoppas du blir lika nöjd med ditt byte :)

Ja den åkte på direkt :) Timeout wrap cardigan i lite orange, Medallion tank och Pleasejeans. Drog till med lite HDR på översta bilden för att ljusa upp det svarta. I verkligeten är både linne och byxor lite almost black. De andra två bilderna är "normala".


En lite glutt på ett gammalt halsband som passade bra till och som jag tror är från Rose to Bud.


Lite matchy snatchy armband också när jag ändå håller på :) Det ena från Odd Molly och det andra som jag också tror är från Rose to Bud.


Ja det här, en jacka, någon snajsig sjal och skor förstås blir dagens moppestass. För ska det inhandlas kattsand minsann. Spännande va :))

Ha en härlig tisdag!
Kramar!



18 kommentarer:

  1. Vad fin du blev!!! Koftan är såå fin!!
    tack snälla för mina armband, helt perfekta och jag ätr så glad, du får maila när du tröttnat på det fina färgglada ovan oxå .. ler...
    kram Cia

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag är jätteglad, trivs så bra med färgen :D Haha.. Då vet jag :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad snyggt! Jag avundas dig att du kan ha den färgen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. I´m in lööve :)) Är du säker på att du inte kan ha den? Den är ganska varm och mustig. Kram

      Radera
  4. Tack :) Jag är så löjligt lycklig över den :D Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad läcker! Åh vad sugen jag blir! Bra swappat! Kram

    SvaraRadera
  6. Sjukt snyggt. Orange är en grymt underskattad färg. Mycket bra swappat och du är jättefin i den och hur du matchat
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var nog den bästa swap jag gjort någonsin! Tack :) Kram

      Radera
  7. Oj! Orange..jag äger inte ett enda plagg i färgen, inte ens en endaste liten pryl i orange....men nu? Ja, jo kanske..det är långt gånget ;) Snyggt var det i vart fall på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller, fast jag hade lite smycken med spår av orange upptäckte jag :) Den färgen har annars inte funnits i min hjärna. Tack, tack :) Kram

      Radera
  8. Vad fin du är! Det där var riktigt snyggt. Bra swappat fina du!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Den är tom mjukare än mina andra Timeoutar :D Kramar

      Radera
  9. Ser fint ut och Orange är en bra färg! Moppestass är klart bättre än trädgårderingsstass ;) Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Superhärlig färg verkligen! När hösten kommer går moppestassarna successivt över till moppemunderingar :) och de är inte så snygga, bara varma och praktiska. men i början om det inte regnar och bara är lite kallt så är Longstockings perfekt och lite roliga :)

      Radera
  10. Oj vad fin den är! Och du i den :-) Tycker orange är klart underskattat och har tänkt göra något åt det i höst

    Kramar

    SvaraRadera