Powered By Blogger

fredag 10 augusti 2012

Magisk runda


 Ingången till min runda :)


Ja egentligen börjar min runda en bra bit innan men det är när jag kommer hit, till Slottsskogen som njutningen börjar. Idag var det helt magiskt. Nästan tomt, grönskan illgrön och en baskagge som dunkade - dunk dunk, dunk dunk... långt bort. Fick - dansa runt pålen med mina kannibalvänner - associationer :))


Just den här vägen genom Azaleadalen är så vacker och vild. Älskar att gå här!
 

Dessutom har jag hitttat ett nytt hallonsnår :) Det andra blev ju instängslat.
 

Sedan började det givetvis regna, blir inte ens förvånad längre. Så min tur till havet även om det blir molnigt blev såklart inställd pga regn, precis som resten av sommaren har blivit. Usch vad negativ jag lät nu. Tur att det finns en dag imorgon också :) För då minsann, då regnar det nog inte :))

Ha en fin dag!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar