Powered By Blogger

onsdag 15 augusti 2012

Slutet gott?

Mitt i alla höstvibbar upptäckte jag att det  fortfarande var sommar! Så när jag utfört lite ärenden bar det iväg till havet efter att först ha köpt en smaskig bagel att ta med och så hann jag med att ta mitt livs första toalettbild :P

Ja någon gång ska vara den första :) Jag som inte trodde att jag hade något orange innan hade fel för den här toppen från Nolita bodde i min garderob :) Och så är det lite orange i det ena halsbandet. Mitt alldeles för långa (läs oklippta) hår är format efter moppehjälmen om det är någon som undrar.


Och när jag kom till havet så simmande en svanfamilj omkring vid badbryggan. Jag tog badtrappan lite längre bort och tog ett snabbdopp så det inte skulle komma en arg svan och bita mig någonstans. Men sen när svanarna simmat iväg tog jag ett långt dopp och simmade länge. Var faktiskt årets bästa dopp!


Men.. Orsaken till den här sura minen är att jag precis upptäckt att jag glömt mina fina halsband på badplatsen. Jag ringde dit och de skulle kolla och ringa upp mig. Nu har det gått en timma och ingen har ringt så någon tyckte tydligen at det var ok att bara ta dem, att det var allmän egendom bara för att de hängde där! Grrrrrr.... Ska ringa igen och hoppas, hoppas de kommer tillrätta.

UPPDATERING!
 Jo, eh... efter min sura utläggning och negativa tankar om dagens övriga badgäster kan jag meddela att halsbanden kommit tillrätta :) Det finns hopp för mänskligheten och jag ska sluta tro det värsta om folk.
 

Min Hunkydorybloppis kommer imorgon istället. Nu ska jag äta pizza och dricka ett glas rosé. Extra gott efter några timmar vid havat :)

Ha en fin kväll!
Kramar!



12 kommentarer:

  1. Ja det må jag säga.hopp finns det! Mitt hopp är att jag hinner kika på Hunkydory innan allt är slut!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja vilken tur och vilken otur att jag var trött och gnällig :)) Det finns lite i förra inlägget. Ska lägga till egna bilder också. Sedan är det ett par snygga brallor med. Lägger ut det imorgon :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Härligt att du fick dem åter och vad skönt det låter med ett dopp! Njut för mig med. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det var härligt! Ska njuta för dig imorgon, måste ju dit och hämta mina halsband :) Får passa på att njuta lite till då. Lram

    SvaraRadera
  5. Skönt att halsbandet komm tillbaka! Det finns lite ärligt folk kvar tydligen! Och så är skithusbild-oskulden tagen med! Trevligt;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilken tur! Nu är den väck den med :D Kramar

      Radera
  6. Phew, vilken tur att de kom till rätta, särskilt när du precis haft bloppis på just halsband också ju. Jag har inte badat idag, men njutit i fulla drag av solen. Storklem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade ju varit lite snopet att bli utan halsband när jag tidigare kunnat dränka mig i dem :) Åh vad skönt! Här var det så varmt att jag var tvunget att slänga mig i det blå. Kram

      Radera
  7. Vad skönt att det finns hopp för mänskligheten:) Snygg du är!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja himla skönt! Tack så mycket :) Kram

      Radera
  8. Vad skönt att du fick tillbaka dem!! Så surt när man glömmer saker.

    Kramar söta!

    SvaraRadera
  9. Ja :) Nu är de back to mama igen :)) Kram

    SvaraRadera