Powered By Blogger

fredag 17 augusti 2012

Bloppisen igen!

Lägger ut bloppisen igen ifall det var någon som missade den igår. Jag är inte omöjlig med priserna men skambud vill jag inte ha :) Fina Hunkydoryplagg och några Mollysar. Snygga Artsbootsen är med också. I priset ingår frakt, vanlig eller skicka lätt med posten.

Alla Hunkydorys och Odd Molly är i nyskick alt väldigt fint skick.

Half moon bay tunic.
Linne i vackra färgen agean sea i stl L som passar en M-L. Använd en gång.
400:-





Bild lånad av hunkydory

Lite baggy byxorsom är i linne/bomullsblandning. De är ljusare i verkligheten. Detaljbilden på benet är mest rätt. Är ljust kakibeige/gröna. Läderremmar som går att ta av i bensluten. Dessa är inte hellånga. Stl. M. Köpta förra året och använda några gånger.
300:-






Splatter desear blouse

Otroligt vacker blus med vackra broderier och fin spets. Har tagit bort HDlappen i nacken då den vek sig utåt. Stl. Medium. Använd en gång.

750:-600:-






Bild lånad av Hunkydory


A-one silk camisole i powder, stl 2. Helt i silke som är rosalila i färgerna-
400:-



Dessa fina säljer jag av en tråkig anledning. De är superfina och sköna att gå i OM man inte som jag har väldigt ont i ryggen och har en muskelinflammation som triggas igång av klackar, även om de är snälla.

Dessa köpte jag i våras och är bara använda vid två tillfällen. Svarta. Helt i läder och klacken är i rågummi. Storlek 40, något liten och passar en 39-40. Jag gav c:a 1200:- för dem och vill ha 800:- inkl frakt ( frakten kommer gå på c:a 80:-).

Art Oteiza

600:-




Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!





2 kommentarer:

  1. Jag har lite frågor gällande kakibyxorna och spetsblusen/ Anneli anlie@bredband.net

    SvaraRadera