Powered By Blogger

torsdag 9 augusti 2012

Smyckebloppis! Uppdaterad med nya smycken!

Jag är ju i rensartagen och har en del fina smycken som jag inte använder och som jag vet att många gillar. Lägger ut gruppbilder så kan jag fota mer om någon är intresserad. Alla smycken är nya eller använda ett par gånger.
UPPDATERING!
Det finns kvar är det som står med lila text. Ett Humanityarmband och ett Ajlajk halsband med mörkrosa pärlor.

Humanity armband ( Good Work(s)). Silverfärgat med visdomsord och kristaller.
 150:-
Reserverat!

Knäppningen.


6. Halsband från Ajlajk med turkosa träpärlor, 63 cm långt, 150:-  SÅLD till L 7. Halsband från Ajlajk med träpärlor i mörkt rosa, 63 cm långt, 150:- 8. Halsband från Bijoux by us med bruna pärlor och svarta skinnfransar, 62 cm lång. 100:- Såld till M


Dessutom har jag kar en det från min Mollybloppis! Nu är priserna sänkta ytterligare! Klicka HÄR så kommer du dit.


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com eller skriv en kommentar.

Ha en fin kväll!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Jag är superintresserad av Budfhan Ajlajk. Kan dock inte maila från mobilen just nu :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är din :) Hör av dig till mig när det funkar å löser vi det :) Ha det gott! Kram

      Radera
  2. Fina smycken!!

    Undrar om du fortfarande är intresserad av Billy Jean,sen i stlk.2. Precis tvättat o hängt upp dom.
    Isåfall vill jag ha 500:- inkl vanlig frakt m posten. Vill du ha REK så lägg på en 50-lapp.
    Skall ut på några ärenden nu men maila mig om du vill ha dom.
    Kan skicka så du har dom måndag. (vill inte hänga ut o chansa på soltork, ser lite halvskumt ut vädret idag)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa :))) Jättegärna! Mailar dig! Kramar!

      Radera
  3. Hej! Har mailat dig angående Humanity armbandet som jag är intresserad av.

    Vänliga hälsningar

    Patricia Ek

    SvaraRadera
  4. Har du kvar det rosa Ajlajk halsband? Vilken rosa färg är det -starkt cerise eller ljusrosa?

    Vår hälsningar Pernille :)

    SvaraRadera