Powered By Blogger

fredag 3 augusti 2012

Myskväll och mysmorgon

Gårdagens middag blev färdig lagom till att det värsta åskvädret jag varit med om på länge exploderade. Det blev mörkt förutom när blixtarna lyste upp och åskknallarna tjongade till mellan varven och vilket skyfall! Herregud!

Då blev det extra mysigt att tända ett ljus och äta den grekinspirerade middagen.


Och efterrätten. Yoghurt med valnötter, honung och en svensk toutch av jordgubbar. Mmmm...


Och tröjan som jag visade en liten sneakpeak av igår. Long sleeve mexico någonting från Chill Norway. Har inga kläder alls från dem sedan innan men denna är bara så ljuvlig. Mjukaste mjuk och lite baggy och tuff. I like :) ( ja sedan får ni gärna bortse från den fåniga lyllominen och min tvättdramaten i bakgrunden :)).


Det är fortfarande grått och regnigt och mitt kaffe har inte hunnit verka. Hade jättesvårt att vakna idag. Grizzly har börjat med en ny nattvana då han vill kela och väcker mig genom att slå lite lätt med tassen på min arm med klorna lite utdragna så det sticks lite grand. Väldigt effektivt :) Och inte kan jag motstå en sådan invit. Ja och så håller han på så några gånger.. Gäääsp...

Nattmarodören Grizzly.


Loui gör likadant när han vill kela och jag inte är tillräckligt uppmärksam. Fast han har ungefär dubbelt så stor tass och håller lyckligtvis klorna inne :) Kanske är är ett typiskt Pixie-bobs manér.

Loui blev lite sotis när jag fotade Grizzly så det blev lite tassdunk och mycket Louikel :)


Ha en fin dag!
Jag ska fylla på min kaffekopp så jag vaknar till liv.
Kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar