Powered By Blogger

onsdag 22 augusti 2012

Dagens och årets sämsta bild

Herregud vad den här dagen har ruuusat fram! Men har fått gjort en del gjort också. Städat, klippt mig och hamnat i ett skyfall av värsta sort. Paraply hjälpte föga kan jag säga. Den gulliga frissan (är jättenöjd) hade fixat så håret var rakt för en gång skull. Men efter regnpromenixen var det lika krulligt som vanligt. Det allra bästa med nya frissan (förutom att hon var supertrevlig) var att jag fick huvudmassage när hon tvättade mitt hår. Woaw vad skönt det var!

Ja här har vi årets sämsta bild. Men eftersom jag tjatat så om mina frissbekymmer sista tiden vill jag visa resultatet. Tummen och mina blöta brallor på tork får ni på köpet :)


Dagens stass innan blötan och klippningen blev Timeout cardigan, Medallion tank, Pleasejeans, fina Mollysjalen och stövlar.


Nu ska jag äta något. Har lite glömt bort den biten idag. Himla tur att jag gjorde största gulaschgrytan igår :)

Ha en fin kväll!
Kramar!

14 kommentarer:

  1. Håret blev jättefint! Här har det regnat kattungar som vi säger på norska. Säger ni så på svenska med?
    Ha en mysig kväll och stressa inte.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag trivdes med henne. Cats and dogs har de ju i England men här säger jag inland att det regnar småspik. Inga djur vad jag vet :) Är härligt pumsig nu ger upp Dallas den här gången med. Inte stressad just nu :). H en mysig kväll du med! Kramar

      Radera
  2. Skönt att ny frissa gjorde både succé o susen. O fin blev du! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA det var himla skönt! Tack :) Kramar

      Radera
  3. Det blev skitsnyggt! Fina slingor:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns bra att höra från ett proffs. Kramar

      Radera
  4. Superfining! Härligt att du blev nöjd.
    kramar

    SvaraRadera
  5. Skönt att det löste sig och det ser bra ut :) Själv har jag just nu ungefär 4 olika färger i håret och har beställt tid hos ett proffs haha.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Vad skönt! Jag har med mig egen hårfärg, fyra nyanser. Syns inte så bra på bilden men jag tycker det är fint när det skimrar i lite olika nyanser :) Kram

      Radera
  6. Ser jättefint ut! Brukar också få huvudbottenmassage - det är gudomligt! Håller alltid på att somna

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Åh det är så skönt! Gick verkligen ner i varv. De har så skönt tvättrum där jag är. Det stängs med glasdörrar, det är lite mörkt och så spelar de lugn och skön musik där inne. Ljuvligt! Kramar

      Radera