Powered By Blogger

onsdag 29 augusti 2012

Dagens och färgsprak

Ja min dagens var inte så färgsprakande, tvärtom, idag kände jag för lite murriga färger. Däremot börjar löven spraka av färg nu och det är så vackert. 

Vackraste lövet som jag gick förbi på min PW idag. Och det gick hyftat bra att gå trots tån så det går helt klart åt rätt håll :)


Dagens stass under ärenderundan: Pleasejeans i den snygga färgen cappuccino (mörkgråbrun), linne Rosemunde och Pointelle short cardigan från Odd Molly.

Märks direkt på kroppen att jag inte kunnat gå mina PWs på en vecka :) Volangerna frodas snabbt :)


Strålande sol var det och varmt när jag var på min stadstur. Och imorse var det lite kyligt med hög luft. Så skönt att kunna njuta av båda.

Ha en fin dag!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Är sugen både på den koftan och pleasejeansen i den färgen. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja koftan använder jag jättemycket och brallorna är underbara :) Kram

    SvaraRadera