Powered By Blogger

måndag 6 augusti 2012

Paraplyväder

Lagom till att jag var redo för min PWrunda öppnade sig himlen. Försökte vänta ut regnet men det var bara att kapitulera. Så, jag tog på mig gummistövlarna, fällde upp paraplyet och tog en stadsrunda i stället :) Och i ärlighetens namn blev det rätt mycket spårvagnsåkning. Men det var faktiskt ganska mysigt. Dessutom fick jag höra att det skulle bli strålande väder till helgen så det finns hopp om det där doppet ute i det "riktiga" havet.

Mitt fina paraply som hittat hit via Tigern :) 


Och en suddig dagens - Note to self - Ta alltid flera bilder...
På mig hade jag Biketten, Riseabove tunic och pleasejeans.På fötterna mina Hunter.
Sjalen en gammal kär som jag glömt var den kommer i från.


Egentligen borde jag passa på att städa en sådan här dag men jag nöjer mig nog med att laga en god middag och mysa med bok och te.

Ha en fin dag!
Kramar!



13 kommentarer:

  1. Ja, usch vilket väder det är. Hoppas det blir bättre till helgen verkligen! Och det låter mysigt. Jag borde också städa här i dagarna, men det vete sjutton om jag kommer igång med det. Kram och ha en fin måndag.

    SvaraRadera
  2. Ja nu har jag siktet inställt på det :) Nä ingen städning idag känner jag...Ha en fin måndag du med! Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt paraply! Risken är bara att det blåser sönder en sån här dag. Stormsteg kanske?!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättefint! Här blåste det inte idag, konstigt nog. Det brukar det ju göra i den här stan :) Kramar

      Radera
  4. Den planen hade jag också efter min promenad i regnet, men lagom till jag kom hem 1,5 timme senare, sprack det upp och det blev istället brassestol med radiosporten i lurarna. Nu är det knappt ett moln på himmeln, så dags liksom... ;) KLem

    SvaraRadera
  5. Brassestol lät mycket bättre :) Kramar

    SvaraRadera
  6. fint paraply och snygg outfit med stövlarna till! här har vi haft sol till eftermiddagen:) kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Här har det varit uruselt! Men hade tur att det blev uppehåll under eftermiddagsPWn :)

      Radera
  7. Underbart paraply!!! Så risabove??? Jag köpte ju din ;) storlek?

    Kram!'m

    SvaraRadera
  8. Älskar det :) Haha.. ja sprang på en tvåa till 50% Och kunde inte motstå, den är perfekt i storleken. Trodde innan en tvåa skulle vara för liten. Kram

    SvaraRadera
  9. Fick också använda mina fina fjärilar igår :-) Och idag... Tur semestern är slut ;-) Så snygg du är! Matchar paraplyt

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Är så glad för mitt fina paraply :) Tack! Det har fått sig några törnar av det göteborgska vädret men än så länge funkar det :) Har sett att det finns fjärilsparaplyer på HM också. Inte lika fina men fina. Hoppas alt går bra med lilla Berit :) Kramar

    SvaraRadera