Powered By Blogger

fredag 24 augusti 2012

En liten dagens

Har haft en underbart (not) sömnlös natt. Vid fyrasnåret törnade jag in. Är annars den tid jag vaknar titt som tätt. Försökte med boktricket, men boken var så himla spännande att det fick motsatt effekt. Trots sömnbristen är jag ovanligt pigg och har fixat och donat här på morgonkvisten. Nu ska jag strax iväg och göra lite ärenden.

Dagens moppestass:

Pointelle short cardigan, Praire strap dress och Pleasejeans. Skinnjackan och någon sjal åker på med.


Ha en fin dag!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Åhh, stackars! Hoppas du kommer i säng och får en tidig kväll ikväll då. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får jag hoppas! Det är Morden i Midsomer ikväll, då brukar jag somna gott :) Kram

      Radera
  2. Jobbigt det där med sömnen. Hoppas att du kommer på rätt köl snart! Och vad snyggt ditt hår blev och linnet med alla fina färger här i inlägget under! Måste nog ut på spaning någon dag. Har inte haft något sug men nu lockar du in mig till frestelser;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev lite konstigt. Tack så mycket :) Haha.. ja den var en riktig godbit :) Kram

      Radera
  3. Så boktricket fungerade inte...hm. Hoppas på bättre sömn i natt då. Jag är på slutet av "Gustavs Grabb" och jag måste säga att den var väldigt intressant och jag gillar ju GW´s språk. Du har urtjusig moppestass som vanligt. Ha en fin fredag nu, KLem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, konstigt nog. Men den kanske var för spännande. Gustavs grabb har jag hemma, gillar också hans språk. Kanske tar den efter denna; Mons Kallentoft "Vattenänglar" En riktig bladvändare. Tack :) En fin fredag till dig med! Kram

      Radera