Powered By Blogger

måndag 27 augusti 2012

Måndag

Hej hopp!
Först vill jag bara be om ursäkt för att jag är en sådan usel bloggerska för tillfället. Vet inte riktigt vad det är men det är lite tomt på blogginspiration just nu. Men det där går ju i vågor så det blir förhoppningsvis bättre om ett tag.

En liten dagens kan jag åstadkomma i alla fall :) En moppestass! För idag har jag fräst omkring runt halva stan med vespan och jag är så nördig att jag tycker det är skitkul att köra omkring mitt i smeten bland rödljus ( ja helst grönt iof) och sicksacka mellan filerna. Hög och klar höstluft var det med och sol, skönt!

En gammal favorit som hängde bortglömd i garderoben - Quicktip tunic, Pointelle cardigan och Pleasejeans.  De fulaste skorna jag äger men det är de enda jag kan ha pga den förbaskade stortån! Och lite ytterkläder åkte på med.


Och på min bloppis finns det lite kvar att fynda :)
Klicka HÄR så kommer du dit!

Ha en härlig dag!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar