Powered By Blogger

måndag 13 augusti 2012

Måndagen som aldrig tar slut

Jag har varit igång hur länge som helst och gjort hur mycket som helst också men mitt i allt görande glömde jag visst av att göra det som var den egentliga tanken, att köpa kattsand. Att köpa rosé glömde jag det med. Kanske var lika bra det, kan lätt bli en vana :) En morgonrunda har jag hunnit med också och ändå klockan är bara två!? Min inre klocka tycker att den är fem! Kanske var för att jag fräste omkring på moppen och gjorde mina ärenden och allt gick mycket snabbare...

Dagen moppestass blev den här:

Klänning/tunika Hunkydory, A-one silk camisole och Pointelle silverleggings från Odd Molly.


Även Biketten är en Molly från en tidigare kollektion. Ställde mig lite på snedden för att visa det fina nithjärtat på jackan men det gick visst inte så bra för den syns ju inte.


Och så Loui min sängkompis :) Han älskar att ligga på rygg på min plats helst, med huvudet på kudden och så blir han lite stött när jag kommer och tränger mig på :)


Ja då är frågan vad jag ska hitta på nu... Är jättetrött mitt i alltihop. Kanske dags för en läs och haseftermiddag? Hmm.. det blir det nog. Behöver inte ens laga mat, för jag gjorde köttfärssås till ett helt kompani igår. Nä, nu ska jag sluta babbla.

Ha det gott!
Kramar!

14 kommentarer:

  1. Åhh, här är en som önskar både måndag, tisdag och onsdag slut för jag har så mycket att göra att det borde vara torsdag minst just nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Ojjojoj! Du kan få lite av min snigeltid :)) Hoppas det lugnar ner sig. Kram

    SvaraRadera
  3. Ojdå, här har det gått så fort att jag inte hinner i kapp:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har för lite vettigt att göra helt enkelt :) Men dagarna brukar gå fort ändå. Men inte igår.. Hoppas du hinner ikapp! Kram

      Radera
  4. En enda sak hade jag att komma ihåg: köp K-special till morgonfilen. Det gick ju inte alls så jag har nyss varit på ICA ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Ja ibland är man någon annanstans i tankarna :) Kram

      Radera
  5. Fin sängkompis du har:) Och tack för tingeltanglet som ramlade ner i lådan i dag! Jättefina! Kram

    SvaraRadera
  6. Gillar verkligen uttrycket moppestass:) så snygg dagens! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. ja jag får tänka lite annorlunda när jag ska ut med moppen :) Tack :) Kram

      Radera
  7. Perfekt att ha mat färdig till sådana dagar, så slipper man iaf tänka på det. Kalasoutfit precis som vanligt. i morgon ska jag eventuellt till Buren och kolla posten :) Storklem

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA det är super. Gjorde bara lite väl mycket, trodde min dotter skulle ta med sig mer. och jag glömde frysa in :))Så det blir spaghetti och köttfärssås idag med. Hoppas du tycker om det. Kram

      Radera
  8. Hojta på bloggen om du vill sälja din Timeout wrap i dark blossom...
    Mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är redan såld till förmån för en i Ruby :) Kram

      Radera