Powered By Blogger

fredag 17 augusti 2012

Skön morgon

Har medvetet legat lite lågt med mina PWs ett par dagar för jag har haft en sträckning i benet (eller vad det nu är) Men idag var jag p´åt igen :) Och idag började jag med en liten utomhusfrulle. En god latte och en alldeles nybakt croissant. Mums!

Så himla god att jag nästan hann äta upp hela innan jag fick upp ajjfånen :))


När jag nästan gått igenom Slottsskogen hittade jag en bänk som låg gömd i grönskan. Där jag satt och ringde lite viktiga och jobbiga samtal. Men det var en bra plats att göra det på.



Vädret är fortfarande fint så kanske blir det en tur till havet eller kanske bara en liten stadspromenix. Det var ett tag sedan. Har mest fräst omkring på moppen den senaste tiden.

Min bloppis är fortfarande sprängfylld med fina Hunkydory och Odd Mollyplagg! Klicka HÄR så kommer du dit! Har sänkt priserna lite på vissa plagg.

Ha en härlig fredag!
Kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar