Powered By Blogger

onsdag 1 augusti 2012

Halt

Japp då drog det igång igen, de förbannade muskelinflammationerna :( Då fick det sin förklaring varför jag varit så trött de senaste dagarna ( ja vädret har ju inte gjort saken  bättre heller). Har haltat mig igenom min runda idag och tog därefter en lååång fika på mitt nya favvofik som pinsamt nog ligger bredvid det andra.. Men. De har hembakt bröd med basilika och flingsalt där, dessutom är de mycket trevligare. Kör med kortisontricket och ser om det hjälper. Det gjorde faktiskt förra gången så jag håller tummarna.




I övrigt är det tvätt som gäller idag. Verkligen världen roligaste onsdag :))

Ha en fin dag!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Jag håller också tummarna för dig! Hoppas det går över igen och flingsalt är bland det godaste som finns. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Hoppas att det hjälper, avskyr att inte vara rörlig! Åhh det är så gott med flingsalt och ihop med det där nybakta brödet blir jag salig :) Kram

    SvaraRadera
  3. <3
    Massa kramar från en bussåkare.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massa kramar tillbaka <3 och pussa hösten/hästarna? från mig! Kramar!

      Radera
  4. äsch vad tråkigt - krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det släpper förr eller senare, får hoppas på förr... Kram

      Radera
  5. Aj,aj så tråkigt! Hoppas det går över snart!

    Kika gärna in till min blogg för ett superbra tips om Odd Molly!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag med. Då får jag gå in och kika hos dig :) Kram

      Radera
  6. Usch din stackare:( Hoppas det går över fort! Kram

    SvaraRadera
  7. Ja det få det banne mig göra! Tack :) Kramar

    SvaraRadera
  8. O när jag läser det här är det redan fredag o din tvättdag är överstökad, tills nästa gång. Hoppas att den där värken hunnit försvinna en del i alla fall, det är verkligen tärande att gå o ha ont dagarna i ända.
    Så du har bytt favoritfik? O intill det gamla också, haha..strunt i det, du bestämmer var du skall fika. O kanske tänker de till på det första, skickar över spioner för att speja vad du beställer..Eller så kliar de sig i huvudet o engagerar sig i de gästerna de har :=
    Flingsalt o basilika låter riktigt gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Ja fy det är vidrigt! Men det verkar gå åt rätt håll nu.
    Ja vad pinsamt :p Jag gick till grannfiket en morgon när det andra inte hade öppnat och blev bjuden på detta ljuvliga bröd som var helt nybakt och fortfarande varmt. Men få väl ta den andra fiket när jag är sugen på en croissant :)) Fast då kanske jag är portad ;D Kram och hoppas allt med flytt och städ går bra!

    SvaraRadera