Powered By Blogger

söndag 12 augusti 2012

Jag har blivit med lite orange

Fast jag tycker den ser mycket orange ut :) Jo gårdagens bloppis resulterade i några sålda och en swap. Och det är helt tokorangea Timeout cardigan. Jag har aldrig ägt något i den färgen så det ska bli jättespännande! Men. Vad har man till orange? Svart är det enda jag kan komma på men ni där ute har säkert massa bra tips!


Jag kommer dessutom lägga lite mörka slingor i håret och det blir nog bra. Det är planerat sedan innan jag mötte den här orangea saken :))

Ha en fin söndag!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Till orange kan du ha brunt,grått och marinblått...självklart oxå rött o cerise...o lite mörklila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipsen! Här ska testas :) Kram

      Radera
  2. Ooo! Så spennende! Den håper jeg at vi får se deg i:)

    Klem.

    SvaraRadera
  3. Ja, ja är så nyfiken :) Lovar att visa när den kommer! Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart! Jag älskar färgen, men kan inte riktigt ha den intill ansiktet tyvärr. Men den blir riktigt fin på dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja den är så häftig! Skulle nog inte våga mig på att köpa den men när jag fick swaperbjudandet kunde jag inte låta bli :) Får hoppas det blir bra. Kram

    SvaraRadera
  6. Den är jag så sugen på! Tror att du kommer att hitta på bra kombosar med den.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Haha ja det är frågan :) Har börjat med att införskaffa ett Mollyarmband i orange :) Kram

    SvaraRadera