Powered By Blogger

söndag 19 augusti 2012

Läs den!!

För ett bra tag sedan tipsade Katinka om den här boken på sin blogg. Jag blev fängslad av hennes bra beskrivning, beställde den (fanns inte i bokhandeln) och sedan har jag låtit den ligga till sig lite här hemma. Gör så ibland med vissa böcker, vill suga lite på dem först. Den här boken överträffade faktiskt mina förväntningar och då är det bra!

Eftersom Katinka redan gjort en så strålande beskrivning av boken länkar jag till den HÄR. En lysande bok förtjänar en riktigt bra recension.

Undantanget av Christian Jungersen.

 
Ja förutom att läsa boken har jag gått mina rundor, mått lite illa av någon anledning och fixat lite med ditt och datt de senaste dagarna. Bloggen har fått vara lite i skymundan.  Nu har sonen lovat att steka pannkakor och det ska faktiskt bli gott, trots illamåendet, så det är nog inte så farligt.

Ha en fin kväll!
Kramar


6 kommentarer:

  1. Jag ska läsa den, det måste jag ju nu! Har en hög som väntar, men denna läggs till listan. Hoppas pannkakorna hjälpte mot illamåendet, man brukar ju må bra av pannkakor, helst om någon annan gör de åt en. Stora klemar finis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är otroligt bra! Om den är svår att få tag i kan du få min! Säg bara till! Ja äntligen fick jag mina pannkakor som jag blev så sugen på :) Väldigt gott när någon annan gör det :) Kram

      Radera
  2. Den är helt fantastisk och jag har väntat ivrigt i många år nu på att han ska skriva en till. Men icke! Brukar kolla några gånger om året för säkerhets skull. Kanske dags att kolla igen....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja det förstår jag! Nu väntar jag ivrigt jag med! Vad är det med danskar och deras förmåga att skriv bra böcker? Vi får tipsa varandra när det dyker upp en ny Jungersen. Kram

      Radera
  3. Tack för tipset! boktips är ju alltid så bra.
    Hoppas du mår bättre idag.
    många kramar

    SvaraRadera
  4. Den är verkligen superbra! En sån man vill aldrig ska ta slut. Det är ok :) Hopps du mår bättre också! Massa kramar!

    SvaraRadera