Powered By Blogger

torsdag 16 augusti 2012

Dagens och info om Hunkydorybloppisen

Jag måste ut och suga i mig det sista? av sommaren. Men visar lite av det som ska komma här.

Dagens stass blev denna:
Prairie strap dress och Pleasejeans. Inga halsband för dem ska jag hämta upp på badet :)
Är nästan lika trött som jag ser ut..


 Alla Hunkydorys är i nyskick alt väldigt fint skick.

Fina toppen i storlek M.
 350:-


Underbara glesstickade Paco i fina färgen aegean sea.
 600:-

Linnet i samma vackra färg som ovan i stl L som passar en M-L.
400:-

Ska försöka ta en bättre bild på brallorna som är i linne/bomullsblandning. Är ljust kakibeige/gröna. Läderremmar som går att ta av i bensluten. dessa är inte hellånga. Stl. M.
 400:-

Här är några fler av de Hunkydorys som kommer dyka upp. Använde produktbilder här men det kommer egna bilder:

Mitt pris 500:- Nypris 1199:-
Stl. M
Bild lånad av Hunkydory
Mitt pris 750:- Nypris 1699:-
Stl. M
Bild lånad av Hunkydory





Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!





8 kommentarer:

  1. Gillar din dagens har flera av dina tillsaluplagg redan:) hoppas du känner dig piggare snart. Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. HD har så fina grejer. Men nu är det nytt som lockar :) kram

      Radera
  2. Åhh, Pacosen den glesstickade köper jag gärna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är din :) Mailar dig sen. Kram

      Radera
    2. ^hh, jag mejlar dig imorgon. Har inte hunnit idag, men vill köpa tröjan. Kram

      Radera
    3. Det är lugnt :) Har mailat dig. Ta det när du hinner Kram

      Radera
  3. Jag håller på och organiserar kläder och har just fingrat på mina Prairie strapdressar. Inte har jag lyckats ha på mig en enda i sommar :o)
    Kram

    P.S du får jättegärna kolla efter det där halsbandet när du har tid - jag hann aldrig

    SvaraRadera
  4. Min har också blivit hängande till jag återupptäckte den för någon månad sen. Älskar den! Jag var inne på Tara och kollade men såg det inte. Ska kolla på lite fler ställen :) Kramar

    SvaraRadera