Powered By Blogger

onsdag 29 augusti 2012

Babushka

Efter mail från Shenker cyklar jag iväg för att hämta paketet. Har beställt en yttepytteliten grej och trodde faktiskt ( trots att jag aldrig fått det förut) att det skulle vara en litet paket.

Men...

Först det det stooora paketet...


Sedan ett liiite mindre med tjusig rosett...


Och i det tjusiga paketet låg ett fint prassligt fjärilspaket..


Och i fjärilspaketet låg ett plastpaket..


Och i plastpaketet låg den här söta lagom ickefärgade (almost black) mössan :)

Talara beanie.


Passar perfekt! Har massor med färgglada mössor och det är ju inte alltid jag är på det humöret.

Men lite överdriven inpackning tycker jag för denna lilla hur fint det än må vara..

Ha det gott!
Kramar!




14 kommentarer:

  1. Ja det där med onödiga förpackningar och miljön är inget Odd Molly funderar på.
    Skitonödigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej troligtvis inte. Ett platt paket och det fina silkespappret hade fint och bättre. Kram

      Radera
  2. De borde tänka på miljön! En mössa i en stor j...a låda, ruskar på huvudet.
    Mössan kommer att bli super, när den behövs.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det här var onödigt och himla bökigt också en en bamselåda Mössan är underbar :) Kram

      Radera
  3. Haha, jag scrollade upp o ned om igen för att finna ut vad som fanns i alla paket... efter ett par omgångar fattade jag att mössa var det "enda" innehållet.. milde himmel vad papper o paket..men mössan är fin o i den kan du må gott i snålblåsten kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Ja mössan är superfin! Kommer bli perfekt. Kram

      Radera
  4. Lätt overinpackat ja! Men fint dock! Fint innehåll också.....Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det sparas inte på emballage i alla fall:)Snyggt innehåll, du är söt i mössan.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ne verkligen inte :)) Tack, den är underbar! Kram

      Radera
  6. Superfin mössa! När jag beställde ett litet sidenlinne och ett par solglasögon så fick jag en gigantisk låda som inte ens fick plats i cykelkorgen...
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju förutom att det är onödigt himla bökigt också.. Kramar

      Radera