Powered By Blogger

onsdag 15 augusti 2012

Pleasejeans till salu!

Mona köpte dessa fina Pleasejeansen av mig men de var dessvärre för stora för henne så hon undrar om någon annan vill köpa dem. De är i snygga färgen Salmone och är i stl. Small. Helt Nya!!

Vid intresse maila Mona på am.carlman@gmail.com

800:- inkl frakt.


Jag vill samtidigt passa på att hinta om en lite Hunkydorybloppis som kommer senare idag och att jag sänkt priset på de snygga Artbootsen och en del Mollyar. Du hittar Bootsen och bloppisen på höger sida av bloggen.

Här är några av de Hunkydorys som kommer dyka upp:

Mitt pris 500:- Nypris 1199:-
Stl. M
Bild lånad av Hunkydory
Mitt pris 350:- Nypris 799:-
Stl. M
Bild lånad av Milk and Honey
Mitt pris 750:- Nypris 1699:-
Stl. M
Bild lånad av Hunkydory





Mig når ni på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar