Powered By Blogger

fredag 3 augusti 2012

Hjääälp!! Och Bloppishint!

Jag "råkade" klicka på en vråldyr klänning på Deepfling och när jag gjort det stod det att den redan fanns på lager! Och jag kände - Meen vad håller jag på med och skulle ta bort den. Då dyker det upp en ruta där det står - Är du säker på att du vill ta bort den här? Och när jag försöker klicka  - Ja jag är säker, så försvinner rutan utan att klänningen tas bort! Ahhh... vad har jag gjort! Satans klickfinger till att göra som det vill...

Jag som skulle bara reservera den en stund och leka lite med tanken... Får väl maila dem...

Visst är den vacker :) Suck..


Jo så blir det bloppis igen! Hittat lite mer fint som får flytta. Mest Odd Molly men också en superfin kavaj från Branting som är för stor för mig. Det blir ikväll eler imorgon förmiddag.
UPPDATERING! 
Bloppisen kommer imorgon Många fina Mollysar.
Ha det gott!
Kramar!

22 kommentarer:

  1. Oj hoppsan, så kan det visst gå? Det löser sig nog om du mailar. Klänningen är hur vacker som helst, men inget för mig med barn och halvgalen katt:D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag får maila :) Är inte så värst många fester nu för tiden.. Men himla vacker är den. Konstigt ändå att det inte funkar att att ta bort den? Har inte varit några problem förut. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej, jag vet inte vilken browser du använder, men jag har det problemet på min Mac, men om jag använder IE så är det inget problem. Så om du har möjlighet prova med en annan browser.

    Hoppas det löser sig.

    Mvh
    Malin

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för infon. Jag har också Mac och använder Firefox. Kanske ska pröva med Safari istället då...Kram

    SvaraRadera
  5. Vad bra att det fungerade. Man blir ju lätt panikslagen i en sådan situation. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja herregud vad hände liksom :)) Kram

      Radera
  6. Maila dem, de brukar vara trevliga.
    Spännande med bloppis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det löste sig när jag bytte webläsare :) Ja imorgon blir det :) Kram

      Radera
  7. hihi vad galet! Klänningen är ju så jättefin men ska man inte så ska man ju inte, brukar jag försöka säga till mig själv. :)
    kram och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu får jag ge mig :) Liite mycket över min budget just nu :P Kramar och Mysig kväll till dig!

      Radera
  8. Phew, bra att det löste sig i alla fall. Idag har det varit jättefint här och jag har njutit i fulla drag. Ha en fin kväll, Storklem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen :P Här har varit jättefint också och jag har mest varit ute och gjort just ingenting, förutom den där klänningsfadäsen, men det var ju inomhus :) Kramar

      Radera
  9. Nyfiken på bloppisen.....mailar dig.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  10. Hjälp, vilket trauma!! Skönt du fick hjälp av ngn annan Mollysyster!
    Har själv auktioner ute nu på Tradera o mer kommer, till superpriser! Kolla gärna.
    Solvända 2 om du minns..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev lite konfys över mig själv :)) Får gå in och kolla, fast jag ska helst inte köpa något just nu:P Men om du säljer jeansen kanske? Kram och kul att höra ifrån dig!

      Radera
  11. Toka! Men den är sååå snygg!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tyckte mitt finger med :D Tjohoo! Den ska vi ha ;)) Kram

      Radera
  12. Hahaha så typiskt men skönt att det gick bra!
    Kram tokfia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja snacka om att nog vara lite köpsugen :)) Kram!

      Radera