Powered By Blogger

tisdag 21 augusti 2012

Kattmys och morgonrufs

Dags för lite kattmys på bloggen, det var ett tag sedan :) Och idag ska jag äntligen till frissan! Inte dit jag hade tänkt men jag står inte ut med att vänta till den fjärde september. Både den jag skulle till och denna som det blev är nya för mig så det spelar nog ingen roll. Hoppas bara det blir bra! Usch, alltid jobbigt att gå till en ny som inte känner till alla konstiga virvlar och sånt. Men, jag ska inte klippa mig så mycket. Däremot ska jag lägga i lite roliga slingor tänkte jag. Får Hoppas jag och frissan talar samma språk. En gång (en annan frissa) sa jag att jag ville ha lite mörka slingor och kom ut helt mörkbrunhårig med några ljusa slingor. Inte så kul.

Men nu lite kattmys :)

Grizzly på sin favoritplats, på scarf scarfsen. Ibland lindar han in sig i den. Han älskar verkligen den.


Och gamla Majamys. Hennes favvoplats är en stol i sovrummet med en fårskinnsdyna på. Hon är inte med så ofta här på bloggen eftersom hon inte är så förtjust i att plåtas och inte är så framfusig som de andra. Hon låg så sött med tassarna här :)


Och mitt morgonrufs som eftermiddag är ett minne blott. Hade tänkt lite mörka slingor, ska bli spännande att se hur det tolkas :)


Och disträ som jag är i vanlig ordning krockar mina planser, har lyckats boka allt på samma gång ungefär. Men det är bara jag själv som blir drabbad och det är ju tur.

Kramar och ha en bra dag!

7 kommentarer:

  1. Söta de är , tog liten stund innan jag "fick rätt" på den första bilden. Tycker mycket om att gå till frissan, bara att få bort de slitna topparna häromdagen gjorde hur mycket som helst. Hoppas det går bra. Klem och fin dag.

    SvaraRadera
  2. Mmm :) Ja han smälter ihop med sjalen och sig själv :) Ja det ska bli superskönt att få ordning på kalufsen. Bara att sitta där och bli omhändertagen är så himla skönt. Kram och fin dag till dig med!

    SvaraRadera
  3. Det är underbart med katter, och jag är lite nyfrälst :-) Läste ikapp lite, och hoppas att det går bra med dig! Ärren efter sår som dina finns kvar hela livet, men de bleknar med tiden de också.

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ja det förstår jag att du är :) Hon är så söt lilla Berit :) Ja jag känner att själva sorgen bleknar även om den kommer över mig ibland. Tyvärr har inte sviterna av sorg, stress och infektioner m.m blivit bra än men jag får hoppas att det bättrar sig med. Lite bättre har det blivit men det vågar jag nästan inte skriva. Går nästan troll i att jag blir sämre när jag sagt att jag är bättre... Men inte denna gången hoppas jag :) Kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sån är jag också - när man skriver eller säger att nåt är bra blir det dåligt... Men nu håller jag alla tummar för dig!

      Kramar

      Radera
    2. Och Berit håller tassarna! :-)

      Radera
    3. Tack gulliga :) Pussa lilla Berit från mig :) Kramar

      Radera